Tην 1η θέση στους πίνακες τηλεθέασης καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς (1/10/2014-30/6/2015) κατέκτησε ο Alpha. Είναι η πλέον επιτυχημένη χρονιά στην ιστορία του καναλιού, η οποία προήλθε από την έγκαιρη αλλαγή της φυσιογνωμίας του, τη μείωση του κόστους λειτουργίας και τις οδηγίες που άφησε ως παρακαταθήκη το RTL στη δομή του προγράμματος.
Το δυναμικό κοινό ηλικίας 15-44 ετών έδωσε στον Alpha την 1η θέση τις πέντε από τις επτά ημέρες της εβδομάδας, με τη συνολική απόδοση του καναλιού να παρουσιάζει μέσο όρο τηλεθέασης 17,2%. Στην πιο ανταγωνιστική ζώνη, αυτή της prime time (20:00-23:59), o Alpha ήταν στην πρώτη θέση με 20,0% στο δυναμικό κοινό αλλά και στο σύνολο του πληθυσμού με μέσο όρο τηλεθέασης 20,6%. Έτσι, ο Alpha ήταν στην κορυφή τις 32 επί συνόλου 39 εβδομάδων της τηλεοπτικής σεζόν (prime time, κοινό 15-44).
Την 1η θέση ανάμεσα στα δελτία ειδήσεων, με υψηλή συνεισφορά τηλεθέασης, κέρδισε και το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alpha πετυχαίνοντας μέσο όρο 18,3% στο δυναμικό κοινό 15-44 και 21,9% στο σύνολο.
Σημαντικά αποτελέσματα είχαν επίσης και οι ενημερωτικές εκπομπές του καναλιού, Τα «60 λεπτά Ελλάδα» είχαν 23,1% στο γενικό σύνολο και 17,2% στο 15-44 και η «Αυτοψία» 21,2% στο σύνολο και 14,7% στο 15-44. Σημαντική ήταν η συνεισφορά στην ενημέρωση του τηλεοπτικού κοινού και των άλλων ενημερωτικών εκπομπών του καναλιού, με τις «360 μοίρες» να σημειώνουν 12,0% στο σύνολο κοινού, την «Ίντριγκα» 11,7%, την «Πρωινή ενημέρωση Alpha» 11,4% και το «Checkpoint Alpha» 10,9%.
Η πλειοψηφία των προγραμμάτων του prime time διατήρησε από την αρχή της σεζόν την 1η θέση με τα εξής ποσοστά: «Αλ Τσαντίρι Νιουζ» 42,1%, «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα» 39,0%, «Το σόι σου» 26,8%, «Άκου τι είπαν βραδιάτικα» 27,0%, «World Party» 24,4%, «Φως στο τούνελ» 23,2%, «Στην υγεία μας ρε παιδιά» 20,8%, «10η εντολή» 20,5%, «Πάμε πακέτο» 20,5% και «Ελληνοφρένεια» 20,0%.