Στις υπόλοιπες παραγράφους του άρθρου 24 «τακτοποιείται» το θεσμικό καθεστώς λειτουργίας της ΔΤ ως «μεταβατικός φορέας» τηλεόρασης με ευθύνη του Ειδικού Διαχειριστή του υπουργείου Οικονομικών. Το αλαλούμ των νομοθετικών προσθηκών με στόχο να φανεί νόμιμη η λειτουργία του μορφώματος της Δ.Τ αποκαλύπτεται από μια ακόμη προσθήκη για τη …μελλοντική έγκριση οργανογράμματος το οποίο μελλοντικά επίσης θα νομιμοποιεί την τοποθέτηση των προϊσταμένων! Τροποποιείται το τέταρτο εδάφιο της παραγράφου 4 του άρθρου 4Β της υπουργικής απόφασης λουκέτου στην ΕΡΤ (02/11.6.2013) ως εξής: «Με απόφαση του ειδικού διαχειριστή που ανακαλείται ελεύθερα, ανατίθενται καθήκοντα προϊσταμένων με βάση οργανόγραμμα του προσωπικού ορισμένου χρόνου που απαιτείται για τις ανάγκες της διαχείρισης, το οποίο δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Σε όσους και για όσο χρόνο ανατίθενται τέτοια καθήκοντα, εφαρμόζεται ανάλογα η διάταξη του άρθρου 18 του ν. 4024/2011 (Α ́ 226).»
Ο πλήρης ευτελισμός της νομοθετικής λειτουργίας στην κυβέρνηση αποδεικνύεται από την παράγραφο 2 η οποία περικλείει τις ρυθμίσεις που έγιναν μετά το λουκέτο στην ΕΡΤ για την υφαρπαγή των διαθέσιμων χρημάτων της ΕΡΤ με προσθήκες και τροποποιήσεις. Αποκορύφωμα του άρθρου είναι πως «αυτοπροβλέπει» τη νομιμότητα των νομικών ρυθμίσεων! Λέει η παράγραφος: «Ο Ειδικός Λογαριασμός που συστάθηκε με τις διατάξεις του άρθρου 4Β της υπ’ αριθμ. ΟΙΚ.02/11.6.2013 κοινής υπουργικής απόφασης, όπως αυτό προστέθηκε με το άρθρο τέταρτο της υπ’ αριθμ. ΟΙΚ. 06/8.7.2013 όμοιας (Β ́ 1675) για την παρακολούθηση και διαχείριση του ενεργητικού και παθητικού της ΕΡΤ Α.Ε. και των θυγατρικών της, που μεταβιβάσθηκαν στο Ελληνικό Δημόσιο, θεωρείται ότι συστάθηκε νόμιμα από τις 8 Ιουλίου 2013, ημερομηνία σύστασής του».