της Αγγέλας Νταρζάνου
Κεντρικές αποφάσεις, στρατηγικού σχεδιασμού, για την επιβίωσή του στο μέλλον καλείται να λάβει το Mega, το οποίο βρίσκεται αντιμέτωπο με σοβαρά οικονομικά προβλήματα, λόγω της ύφεσης της οικονομίας, που προκάλεσε μείωση της διαφημιστικής δαπάνης περί το 60% τα τελευταία πέντε χρόνια. Το “κανάλι των εκδοτών” καλείται να αποφασίσει εάν θα παραμείνει ένα μεγάλο, πολυσυλλεκτικό κανάλι, με πλούσιο πρόγραμμα, πράγμα που προϋποθέτει νέες «ενέσεις» μετρητών από τους μετόχους, ή εάν θα συρρικνωθεί ακόμη περισσότερο, με περαιτέρω περικοπές λειτουργιών, προγράμματος και προσωπικού, προκειμένου να αντεπεξέλθει στην ύφεση.
Όλο το ρεπορτάζ στο http://www.avgi.gr/