Η μέτρηση της διαφημιστικής δαπάνης στα ΜΜΕ για τον Φεβρουάριο αποτυπώνει ραγδαία αύξηση των ονομαστικών εσόδων για τα Μέσα, και ειδικά για την τηλεόραση. Με δεδομένο ότι η μέτρηση της Media Services αφορά τα τιμολόγια που δίνουν τα ίδια τα ΜΜΕ, τα ποσά που καταγράφονται αφορούν μεικτή δαπάνη. Το σημειώνουμε γιατί ειδικά τα τηλεοπτικά κανάλια υποστηρίζουν πως τα έσοδά τους από τη διαφήμιση παραμένουν χαμηλά.
Σύμφωνα λοιπόν με τη μέτρηση της Media Services για το πρώτο δίμηνο του 2014, η τηλεόραση απορρόφησε 86.165.452 ευρώ, καταγράφοντας σε σχέση με το πρώτο δίμηνο του 2013 αύξηση κατά 27,38%. Για πρώτη φορά ύστερα από τρία χρόνια, αύξηση εμφανίζει και η διαφημιστική δαπάνη στα περιοδικά. Για τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο απορρόφησαν 36.313.893 ευρώ, με ποσοστό αύξησης 5,24%. Οι εφημερίδες είχαν μεικτά έσοδα 18.308.724 ευρώ (αύξηση κατά 11,68%) και το ραδιόφωνο 5.914.670 (αύξηση κατά 40,28%). Συνολικά, τα ΜΜΕ για το δίμηνο πήραν από την αγορά 165.493.155 ευρώ, καταγράφοντας αύξηση 20%. Με τα στοιχεία του Φεβρουαρίου πιστοποιείται πως η διαφημιστική δαπάνη στα ΜΜΕ αυξάνεται σταθερά εδώ και έναν χρόνο.