Ο Μάρτιος αποδείχτηκε άλλος ένας μήνας γεμάτος επιτυχίες για την DPG Digital Media, καθώς η πλειονότητα των site που εκμεταλλεύεται εμπορικά βρίσκονται στις κορυφαίες θέσεις των θεματικών κατηγοριών τους από πλευράς επισκεψιμότητας, σύμφωνα με τις επίσημες μετρήσεις της Ένωσης Εκδοτών Διαδικτύου (ΕΝ.Ε.Δ.). Παράλληλα, η πλειονότητα των site της εταιρείας παρουσιάζει σημαντικές ανοδικές τάσεις, εδραιώνοντας τη θέση της DPGDigitalMedia ως το πληρέστερο δίκτυο digital media της Ελληνικής αγοράς.
Στην κορυφή του συνόλου των site που περιλαμβάνονται επίσημα στις μετρήσεις της ΕΝ.Ε.Δ. βρίσκεται για πέμπτο συνεχόμενο μήνα το Newsbomb.gr. Το κορυφαίο ειδησεογραφικό site που εκμεταλλεύεται εμπορικά η DPGDigitalMedia είναι και πάλι στην πρώτη θέση σε μοναδικούς επισκέπτες, με 4.468.801 uniquebrowsers τον Μάρτιο.
Το Gossip–TV.gr τοποθετείται στην κορυφή των site με θεματολογία γύρω από το lifestyle και τους celebrities, με το εντυπωσιακό νούμερο των 2.117.452 μοναδικών browsers, ενώ αντίστοιχη πρωτιά στις θεματικές ενότητές τους σημείωσαν το Mothersblog.gr, ο αγαπημένος προορισμός των γονιών, που έφτασε τους 972.456 μοναδικούς επισκέπτες και τοAstrology.gr, τοκορυφαίο αστρολογικό site, με 681.382 uniquebrowsers.
Πολύ σημαντικές επιδόσεις σημείωσε το αγαπημένο γυναικείο siteQueen.gr που ξεπέρασε το 1,5 εκατομμύριο μοναδικών επισκεπτών με 1.556.324 αλλά και το Onmed.gr, το site για την υγεία και το ευ ζην, που επίσης ξεπέρασε το 1 εκατομμύριο uniquebrowsers, έχοντας 1.110.300 επισκέπτες, ενώ τοOnsports.grφιλοξένησε τον Μάρτιο 859.371 αφοσιωμένους φίλους του αθλητισμού.
Συνολικά, το portfolio των site που εκμεταλλεύεται εμπορικά η DPGDigitalMedia παρουσίασε άνοδο της τάξεως του 8% τον Μάρτιο συγκριτικά με τον αμέσως προηγούμενο μήνα, αναδεικνύοντας έτσι τη σημαντική δυναμική του δικτύου, το ποιοτικό περιεχόμενο που προσφέρει αλλά και την κυρίαρχη διαφημιστική θέση που κατέχει στην αγορά.