Συνεχίζει την επιθετική πολιτική του έναντι της Digea ο αρμόδιος αναπληρωτής υπουργός Χρήστος Σπίρτζης, με αποτέλεσμα να βρίσκεται στο στόχαστρο των καναλαρχών, που ζητούν την αποπομπή του. Με νέα συνέντευξή του σε εκπομπή της ΕΡΤ1, δήλωσε πως η Digea θα εξαναγκαστεί να συμπληρώσει το δίκτυο ψηφιακής εκπομπής μετά τη διόρθωση του ψηφιακού χάρτη. Για την αλλαγή έχει φτιαχτεί ειδική ομάδα στο ΥΠΟΜΕΔΙ, που θα πρέπει να παραδώσει τις διορθώσεις μέχρι τον Σεπτέμβριο. Την ίδια περίπου περίοδο θα βγει και το αποτέλεσμα της νέας μελέτης της ΕΕΤΤ για το χρηματοοικονομικό μοντέλο της Digea. Πρακτικά, ο πάροχος δικτύου των καναλαρχών θα κληθεί να μειώσει τα ενοίκιά του προς τους πελάτες του και, παράλληλα, να εγκαταστήσει νέους ψηφιακούς πομπούς στα σημεία όπου δεν υπάρχει ψηφιακό σήμα, ειδικά στην παραμεθόριο. Ο Χρ. Σπίρτζης επανέλαβε πως ο χάρτης που έχει επίσημα στο υπουργείο προέβλεπε 275 σημεία εκπομπής, αλλά ο πρώην αρμόδιος υπουργός εξέδωσε υπουργική απόφαση με 156 σημεία για να μειώσει το κόστος της επένδυσης της Digea.
Στην ίδια συνέντευξη, ο Χρ. Σπίρτζης διατύπωσε τον ισχυρισμό πως «η διαφήμιση» της Digea (με την «οικογένεια Κλικλίκου») «είναι μια άλλη “γκρίζα” ιστορία, που κι αυτή είναι καλό να την ελέγξουν τα αρμόδια όργανα, πού γινόταν διαφήμιση και με ποιους όρους». Κατά τον υπουργό, «η Digea έχει συγκεκριμένους μετόχους», που «είναι τα έξι πανελλαδικά ιδιωτικά κανάλια». Τα ερωτήματα που έθεσε είναι αν «η Digea έδινε διαφήμιση σ’ αυτούς τους έξι», αν «έδινε σε άλλους», «πόσο κοστολογούνταν αυτή η διαφήμιση» και «τι σημαίνει αυτό για τα δημόσια έσοδα»… Οι συγκεκριμένοι ισχυρισμοί του Χρ. Σπίρτζη είναι ζητήματα τόσο για το ΕΣΡ όσο και για την Επιτροπή Ανταγωνισμού.