Η ιδέα του 3Play ανέτρεψε τα δεδομένα. Ο κλάδος των τηλεπικοινωνιών υπέστη λόγω του Μνημονίου νέα σημαντική πτώση και το 2013, πλην όμως η ανάδειξη από τη Forthnet του Nova 3Play κατάφερε να δημιουργήσει μια νέα αγορά 670.000 συνδρομητών. Η υπηρεσία 3Play οδηγεί τις εξελίξεις στους κλάδους των τηλεπικοινωνιών και της συνδρομητικής τηλεόρασης, καθώς παρά την οικονομική κρίση και πέρα από όλες τις προβλέψεις η διείσδυσή της έχει ήδη ξεπεράσει το 20%.
Η Έκθεση Πεπραγμένων της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων για το 2013 δείχνει πως η παρατεταμένη οικονομική κρίση στη χώρα μας έχει αποτέλεσμα τη συνέχιση της μείωσης των εσόδων, των κερδών και των επενδύσεων στον κλάδο των τηλεπικοινωνιών. Το μέγεθος της ελληνικής τηλεπικοινωνιακής αγοράς μειώθηκε το 2013 σε 5,4 δισ. ευρώ από 5,92 δισ. ευρώ το 2012, ενώ το 2008 ήταν στα 8,22 δισ. ευρώ.
Επίσης, πάντα σύμφωνα με την Έκθεση, ο αριθμός των σταθερών τηλεφωνικών γραμμών μειώθηκε μεταξύ 2010 και 2013 από 5,3 εκατ. σε 4,7 εκατ. Το μερίδιο του ΟΤΕ στην αγορά της σταθερής τηλεφωνίας μειώθηκε από 72,7% στο τέλος του 2010 σε 62,4% στο τέλος του 2012 και σε 60,9% στα μέσα του 2013.
Αντίθετα, αύξηση παρουσιάζει η διείσδυση της ευρυζωνικότητας, καθώς ανήλθε σε 25,8% από 23,8% που ήταν στο τέλος του 2012. Ως κύριος μοχλός ανάπτυξης της αγοράς τηλεπικοινωνιών, σύμφωνα με την Έκθεση, παρουσιάζονται οι συνδυαστικές υπηρεσίες, οι οποίες προσφέρονται σε προσιτές τιμές λόγω του έντονου ανταγωνισμού μεταξύ των παρόχων.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις της αγοράς, οι συνδρομητές 3Play τον Ιούνιο του 2014 ήταν πάνω από 670.000, με τη Forthnet και την υπηρεσία Nova 3Play να έχουν τη μερίδα του λέοντος, ξεπερνώντας τους 340.000 συνδρομητές, έναντι 265.000 του ΟΤΕ, 48.000 της HOL, 10.000 της ON Telecoms και μόλις 7.000 της Cyta.
Η υπηρεσία 3Play συνεχίζει να παρουσιάζει μεγάλη αύξηση και αποδοχή από το καταναλωτικό κοινό και στο πρώτο εξάμηνο του 2014, με τη Forthnet να κρατάει τα σκήπτρα και στους νέους συνδρομητές 3Play, παρουσιάζοντας αύξηση της τάξεως των 60.000 συνδρομητών, και τον ΟΤΕ να ακολουθεί με 36.000 νέους συνδρομητές για την ίδια περίοδο, ενώ η HOL καταγράφει αύξηση της τάξεως των 12.000 και η Cyta των 7.000. Αντίθετα, η OnTelecoms κινείται πτωτικά, αφού φαίνεται να χάνει κοντά στους 3.000 συνδρομητές στο πρώτο εξάμηνο.