Η ελληνική HuffPost κέρδισε τη θέση της ανάμεσα στα πιο δημοφιλή ειδησεογραφικά sites στην Ελλάδα, μετά από 2 μόλις μήνες λειτουργίας, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της AT Internet/OJD. Συγκεκριμένα, 1.612.635 μοναδικοί χρήστες (Unique visitors) επισκέφτηκαν τον Ιανουάριο το site μέσω desktop συσκευών, ενώ 434.120 μοναδικοί χρήστες επέλεξαν την έκδοση για κινητά, σημειώνοντας 12.298.147 και 2.024.039 προβολές σελίδων (Page views) σε κάθε περίπτωση αντίστοιχα.
Επιπλέον, η Huffington Post Greece προσέφερε πλήρη δημοσιογραφική κάλυψη των πρόσφατων εθνικών εκλογών. Συγκεκριμένα, η συντακτική ομάδα συνεργάστηκε με όλες τις διεθνείς εκδόσεις HuffPost, με παραγωγή αποκλειστικού περιεχομένου και κάλυψη σημαντικών ειδήσεων σε τοπικό επίπεδο. Δημιουργήθηκε ένα προσαρμοσμένο εργαλείο για την μετάδοση των εκλογικών αποτελεσμάτων, το οποίο και προβλήθηκε στα πρωτοσέλιδα όλων των 13 Διεθνών Εκδόσεων, σε 8 διαφορετικές γλώσσες, μεταφέροντας τα αποτελέσματα σε πραγματικό χρόνο.
Σχετικά με τη Huffington Post
Η Huffington Post είναι μια κορυφαία παγκόσμια πηγή έκτακτων ειδήσεων, απόψεων, ψυχαγωγίας καθώς και μια εξαιρετικά δεσμευμένη κοινότητα για τη γνώμη και τη συνομιλία. Η Huffington Post έχει 87 εκατομμύρια παγκoσμίως, μόνο σε desktop, μοναδικούς επισκέπτες ανά μήνα (comScore, Νοέμβριος 2014). Το site έχει περισσότερους από 85.000 bloggers – από πολιτικούς, φοιτητές και διασημότητες μέχρι ακαδημαϊκούς, γονείς και ειδικούς της πολιτικής – που συνεισφέρουν σε πραγματικό χρόνο σχετικά με θέματα με τα οποία είναι περισσότερο παθιασμένοι. Η Huffington Post έχει εκδόσεις στη Βρετανία, τον Καναδά, τη Γαλλία, την Ισπανία, την Ιταλία, την Ιαπωνία, στις χώρες του Μαγκρέμπ, τη Γερμανία, τη Βραζιλία, τη Νότια Κορέα, την Ελλάδα και την Ινδία. Η Huffington Post είναι μέρος της AOL Inc (NYSE: AOL).