Δημοσκοπήσεις και μετρήσεις τηλεθέασης υπό κοινή σκέπη πλέον μετά τη συγχώνευση των δυο θυγατρικών της AGB που εντάχθηκε στην πολυεθνική της Nielsen. Η εταιρεία «ACNielsen Ανώνυμος Εταιρεία Ερευνών Αγοράς» που ασχολιόταν με τις δημοσκοπήσεις συγχωνεύθηκε με την «Nielsen Audience Measurement Συστήματα Πληροφόρησης Αγοράς Ανώνυμη Εταιρεία», αλλάζοντας και τον τίτλο της σε «The Nielsen Company (Greece) Μετρήσεις Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας και Έρευνες Αγοράς Ανώνυμη Εταιρεία». Η συγχώνευση των δυο θυγατρικών εγκρίθηκε από την Περιφέρεια στις αρχές Δεκεμβρίου.