Σε πλήρες αδιέξοδο η τηλεοπτική αγορά. Η ΕΙΤΗΣΕΕ ζητάει συγχωνεύσεις και την ίδια ώρα , σύμφωνα με το “Θέμα” , οι κύριοι Χόλαντ, Λάτσιος και Μπούτος συναντήθηκαν- εκπροσωπώντας τους δύο σταθμούς με τη μεγαλύτερη διαφημιστική απορρόφηση- και συμφώνησαν να διατηρήσουν χαμηλά τους προυπολογισμούς της επόμενης σεζόν. Η απόπειρα “συνεννόησης” των δύο μεγάλων δικτύων είναι ενδεικτική της κατάστασης που διαμορφώνεται από τη μείωση της διαφημιστικής δαπάνης και το νέο κύκλο περικοπών που έρχεται στην τηλεοπτική αγορά, αλλά δείχνει πως υπάρχει και ένα κανάλι “επικοινωνίας” μεταξύ των δύο “μεγάλων”, όταν είναι απαραίτητο.