Νέος πόλεμος ανάμεσα σε ΟΤΕ TV και Nova για το ποιος έχει το πάνω χέρι στην αγορά. Ο ΟΤΕ TV στο πρώτο τρίμηνο παρουσίασε 366.846 συνδρομητές, καταγράφοντας αύξηση 31,6%, κερδίζοντας 88.104 πελάτες σε σχέση με το α’ τρίμηνο του 2014. Εντός των πρώτων τριών μηνών ο ΟΤΕ TV κέρδισε 13.000 συνδρομητές, παρουσιάζοντας όμως μικρότερο ρυθμό ανάπτυξης σε σχέση με τα υπόλοιπα τρίμηνα.
Μια φράση του Εκτελεστικού Γενικού Διευθυντή του ΟΤΕ Ζαχαρία Πιπερίδη προς τους αναλυτές, κατά την παρουσίαση των αποτελεσμάτων του α’ τριμήνου 2015 της ΟΤΕ ΑΕ, έβαλε φωτιά στην αγορά. «Να τα αποτελέσματα της NOVA, για να δούμε ποιος ελέγχει την αγορά», είπε, προκαλώντας την άμεση αντίδραση των στελεχών της Forthnet. «Το μέγεθος μιας αγοράς το ορίζει ο τζίρος και όχι ο αριθμός των συνδρομητών», απάντησαν, συμπληρώνοντας πως στην περίπτωση της συνδρομητικής τηλεόρασης «αν μία εταιρεία καταγράφει χιλιάδες συνδρομητές επειδή τους ‘‘χαρίζει’’ την υπηρεσία, δεν σημαίνει ότι ελέγχει και την αγορά».
Αυτή τη στιγμή τα στοιχεία στην αγορά της συνδρομητικής δεν είναι ξεκάθαρα. Ο ΟΤΕ δεν διαθέτει θυγατρική εταιρεία για τη συνδρομητική τηλεόραση και δεν γνωστοποιεί τα στοιχεία από τη συγκεκριμένη δραστηριότητα καθώς εντάσσεται στη μητρική εταιρεία. Ήρθαν μόνο πρόσφατα στη δημοσιότητα, εμμέσως και αφού δημοσιεύτηκαν στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ, οι αποφάσεις του Νίκου Παππά για το τέλος χρήσης συχνοτήτων, όπου εκλήθη να πληρώσει το ανάλογο ενοίκιο, αναγκαζόμενος να δημοσιοποιήσει τα στοιχεία του τζίρου από τον συγκεκριμένο κλάδο.
Σε αντίθεση με τη Forthnet, η οποία ρωτήθηκε πρόσφατα και ανακοίνωσε το κόστος της συμφωνίας με τη Super League, ύψους 81 εκατ. ευρώ, η Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς, υπό τον Κωνσταντίνο Μποτόπουλο -επιλογή του Ευ. Βενιζέλου-, δεν ζητάει τα ίδια στοιχεία από τον ΟΤΕ, ενώ πρόκειται για εταιρεία εισηγμένη στο χρηματιστήριο.
Η θετική, πάντως, πορεία του ΟΤΕ στη συνδρομητική τηλεόραση συνεχίζεται. Πρόσφατα παρουσίασε και επίσημα την υπηρεσία OTE TV GO, που επιτρέπει, αρχικά σε 50.000 συνδρομητές του, να παρακολουθούν τα προγράμματα του ΟΤΕ TV από το κινητό και την ταμπλέτα τους. Ακόμη ανανέωσε για ακόμη δύο χρόνια, έως το 2017, τα δικαιώματα αποκλειστικής μετάδοσης του γερμανικού πρωταθλήματος, εξασφαλίζοντας το σύνολο των αγώνων της Bundesliga καθώς και της Bundesliga 2, συμπεριλαμβανομένων του Super Cup καθώς και των Play Off για κάθε πρωτάθλημα.