Ξεπέρασε τα 500 εκατ. ευρώ η διαφημιστική δαπάνη στα τηλεοπτικά κανάλια, σύμφωνα με τα στοιχεία της Media Services για το εντεκάμηνο του 2013. Συνολικά, τα ΜΜΕ απορρόφησαν από την αγορά τους έντεκα μήνες του έτους το ποσόν του 1.047.076.398 ευρώ, εμφανίζοντας αύξηση σε σχέση με το 2012 κατά σχεδόν 3%. Η αύξηση αυτή οφείλεται κατά κύριο λόγο στην τηλεόραση, που καταγράφει μεγάλη άνοδο της διαφήμισης, κατά 20,6%, έχοντας λάβει 504.089.009 ευρώ. Σε αντίθεση με τα περιοδικά, τα οποία έχασαν το 19,8% της δαπάνης που είχαν και απορρόφησαν 256.178.354 ευρώ. Η συνεχής πτώση των μεριδίων των περιοδικών ανέβασε το ποσοστό των εφημερίδων, με τον Τύπο να παίρνει το εντεκάμηνο 230.930.550 ευρώ. Μικρή είναι η πτώση για το ραδιόφωνο, που για το ίδιο διάστημα έλαβε 55.878.486 ευρώ.