Το ενδεχόμενο να ενταχθεί και το διαδίκτυο στο καθεστώς του αγγελιοσήμου το έχουν αποδεχθεί και οι διαφημιστές. Ρόλο σε αυτήν την αποδοχή φαίνεται να έπαιξε και η μάχη για τη μη καταβολή του ειδικού φόρου διαφήμισης στο internet. Οι διαφημιστές έχουν αναγνωρίσει πως το αγγελιόσημο είναι «οιονεί εργοδοτική εισφορά» και η επιβολή του στον χώρο των ειδησεογραφικών ιστοσελίδων χρησιμοποιείται ως επιχείρημα για να μην επιβληθεί ο ειδικός φόρος διαφήμισης 20%. Αλλά οι εκδότες των ηλεκτρονικών Μέσων, που επίσης ήταν αρνητικοί στην επέκταση του αγγελιοσήμου στο διαδίκτυο, δεν έχουν πει τον τελευταίο τους λόγο. Η κατάσταση αυτή βόλευε και πολλά παραδοσιακά Μέσα, εφημερίδες και τηλεοπτικούς σταθμούς, που έκλειναν διαφημιστικές συμφωνίες με τις ιντερνετικές σελίδες για να γλιτώνουν το αγγελιόσημο και πρόβαλλαν τις διαφημίσεις στα άλλα Μέσα τους, έντυπα ή τηλεοπτικά.
Μια σημαντική εξέλιξη έρχεται και από το υπουργείο Εργασίας, το οποίο με έγγραφό του απαντά στο ΕΤΑΠ – ΜΜΕ, σημειώνοντας πως το αγγελιόσημο «συνιστά ιδιάζοντα κοινωνικό πόρο, ο οποίος υποκαθιστά τις εργοδοτικές εισφορές (οιονεί εργοδοτική εισφορά, με ανταποδοτικό χαρακτήρα)».