Τα ΜΜΕ βγαίνουν σχεδόν κατεστραμμένα από την 5ετία της Μνημονιακής λιτότητας και το κεντρικό ερώτημα είναι που μπορούν να εντοπισθούν έσοδα για την υποστήριξη των εταιρειών. Η επαναλειτουργία της ΕΡΤ, σε ένα διάστημα δύο μηνών, σε συνδυασμό, με μια πραγματική απελευθέρωση του Στοιχήματος, είναι πιθανό να στηρίξουν την οπτικοακουστική αγορά, ενώ η αδειοδότηση, μπορεί να προκαλέσει μείωση των σταθμών και αύξηση της διαφημιστικής πίτας, ανά κανάλι.
Διαβάστε περισσότερα στο http://media-industry.blogspot.gr/