της Αγγέλας Νταρζάνου
Η «αξιοποίηση» των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης με κάθε δυνατό τρόπο, αλλά και η χρήση των δημοσκοπήσεων με σκοπό τη χειραγώγηση, αποτελούν κεντρικό κορμό στον επικοινωνιακό σχεδιασμό της κυβέρνησης, στον δρόμο προς τις κάλπες για τις αυτοδιοικητικές και ευρωβουλευτικές εκλογές. Ο πολιτικός σχεδιασμός περιλαμβάνει μια νέα αφήγηση, περί «εξόδου από την κρίση» και εξόδου στις αγορές. Στόχος, όχι μόνο να εμφανιστεί μια πλαστή εικόνα ότι τάχα «οι θυσίες πιάνουν τόπο» και με αυτό τον τρόπο να επιχειρηθεί περιθωριοποίηση του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά και να αποδειχθεί με… επιστημονικό τρόπο, μέσω των δημοσκοπήσεων, ότι η κοινή γνώμη ανταποκρίνεται και δίνει υψηλά ποσοστά στα κόμματα της κυβέρνησης.
Περισσότερα στο http://www.avgi.gr/