Πολλαπλώς εκτεθειμένη είναι η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων στη υπόθεση διάθεση του φάσματος των συχνοτήτων το οποίο συνιστά δημόσια περιουσία. Σύμφωνα με πληροφορίες υπάρχει ανησυχία στα μέλη της Αρχής για 3 σοβαρούς λόγους
– Tο καθεστώς προσωρινής άδειας της Digea, έληξε στις 2 Ιουνίου 2011 και είναι ευθύνη και αρμοδιότητα της ΕΕΤΤ να ελέγξει αν έχει διαμορφωθεί μονοπώλιο ή όχι στην ελληνική αγορά ψηφιακής τηλεόρασης. Η αρνητική πιστοποίηση στη συγκρότηση της Digea από τους 7 σταθμούς εθνικής εμβέλειας, χορηγήθηκε με την προϋπόθεση «να κληθούν τα μέρη να γνωστοποιήσουν την εν λόγω γνωστοποίηση μέσα σε 2 χρόνια» για να ελεγχθούν «οι συνθήκες ανταγωνισμού. Η ΕΕΤΤ δεν έχει εκδώσει καμία σχετική απόφαση για τη Digea από το 2011 ως και σήμερα.
– Ο δεύτερος λόγος που υπάρχει ανησυχία στην ΕΕΤΤ είναι η αποτίμηση της αξίας του φάσματος που οδηγεί την παραχώρησή του για 15 χρόνια, με τιμή εκκίνησης της δημοπρασίας τα 18,5 εκατ. ευρώ, όσα δηλαδή σχεδόν εισέπραξε μόνο σε μια χρονιά, το 2008 (16 εκατ. ευρώ) το ελληνικό δημόσιο από τους σταθμούς εθνικής εμβέλειας και τη Multichoice.
– Ο τρίτος λόγος είναι πως η ΕΕΤΤ στο διαγωνισμό έθεσε τον κανόνα της βιωσιμότητας για τον πάροχο δίκτυο, έναντι του ανταγωνισμού , του κριτήριου που θέτει η Ευρωπαϊκή Ένωση. Η Αρχή ακολούθησε τη λογική της εταιρείας, αγνοώντας τις δικές της πράξεις στην κινητή τηλεφωνία, όπου λειτουργεί ο ανταγωνισμός με 3 εταιρείες, οι οποίες θα πληρώσουν πολλά περισσότερα (ως 300 εκατ. ευρώ) , έναντι του Πάροχου δικτύου, για το ίδιο πράγμα, το φάσμα συχνοτήτων.