Η αιφνιδιαστική αλλαγή του τρόπου τιμολόγησης των διαφημίσεων με τον νόμο του Αυγούστου δημιουργεί ήδη προβλήματα στην αγορά με αφορμή την απόδοση και την τιμολόγηση του αγγελιοσήμου! Η αλλαγή, που παρουσιάστηκε από τα κυβερνητικά στελέχη ως «κατάργηση του φαύλου καθεστώτος των επιστροφών», έχει ήδη δημιουργήσει σφοδρές αντιπαραθέσεις μεταξύ καναλιών και διαφημιστικών εταιρειών. Βέβαια, το καθεστώς των επιστροφών δεν έχει καταργηθεί, αφού τελικά η κυβέρνηση αποδέχθηκε στο παρά ένα της ψήφισης της τροπολογίας να προστεθεί αμοιβή 4% για τις παρεχόμενες υπηρεσίες των διαφημιστικών εταιρειών. Στην ουσία, απόλυτα κερδισμένοι είναι οι καναλάρχες και οι εκδότες των οποίων οι εταιρείες μετατρέπονται σε mediashops, που θα διαπραγματεύονται απευθείας με τους διαφημιζομένους τις διαφημίσεις, το κόστος και την προβολή τους σε ένα ή πολλά Μέσα της εταιρείας τους.
Η πρώτη αντιπαράθεση ανάμεσα στους δύο κλάδους έγινε επί της ερμηνείας για την τιμολόγηση του αγγελιοσήμου του περασμένου Αυγούστου. Οι τηλεοπτικοί σταθμοί ενημέρωσαν τις διαφημιστικές πως θα στείλουν νέα τιμολόγια, στα οποία δεν θα ισχύει η έκπτωση μεσολάβησης της διαφημιστικής. Νομικοί των καναλιών υποστηρίζουν πως οι αλλαγές που επιφέρει ο νόμος 4279/2014 στην τιμολόγηση του αγγελιοσήμου ισχύουν από τη δημοσίευση του νόμου, δηλαδή από τον Αύγουστο του 2014 και όχι από τον Ιούνιο του 2015, οπότε και θα αρχίσει η ισχύς του για τις διαφημίσεις. Η ερμηνεία αυτή έχει προκαλέσει την αντίδραση της ΕΔΕΕ.