Τα όρια αντοχής του ψηφιακού μοντέλου που επέλεξαν για την Ελλάδα οι προηγούμενες κυβερνήσεις και οι ιδιοκτήτες των ιδιωτικών καναλιών φάνηκαν σε μια τριήμερη κακοκαιρία στη Βόρεια Ελλάδα. Επί τρεις ημέρες ολόκληρες περιοχές της Ανατολικής Μακεδονίας και της Θράκης, η Καβάλα και η Σαμοθράκη είχαν μαύρες οθόνες. Στις έντονες διαμαρτυρίες των κατοίκων η Digea, που μεταφέρει το σήμα των πανελλαδικών και των περιφερειακών καναλιών, απάντησε με μια λιτή ανακοίνωση, τρεις μέρες μετά, ενημερώνοντας πως υπήρχε πρόβλημα στο κέντρο εκπομπής Θάσος, αλλά λόγω των καιρικών συνθηκών δεν μπορούσε να προσεγγίσει το σημείο ούτε με ελικόπτερο!
Το πρόβλημα αποκαταστάθηκε ύστερα από τέσσερις ημέρες, αλλά η ζημιά είχε ήδη γίνει. Ολοένα και συχνότερα οι πολίτες συνειδητοποιούν πως εξαρτώνται από έναν μονοπωλιακό πάροχο δικτύου, ο οποίος μάλιστα δεν διαθέτει προσωπικό για τα κέντρα εκπομπής του ανά την Ελλάδα. Απλώς, όταν προκύπτει ζήτημα συνεργάζεται με εξωτερικούς συνεργάτες τεχνικούς. Επίσης, αποδείχθηκε πως η επίγεια ψηφιακή εκπομπή είναι πολύ ευαίσθητη στις καιρικές συνθήκες και απαιτείται συμπληρωματική κάλυψη των κέντρων εκπομπής. Ο πάροχος δικτύου της Digea στην περίπτωση της τριήμερης αποκοπής της χώρας από το τηλεοπτικό σήμα δεν ενημέρωσε άμεσα και υπεύθυνα τους κατοίκους, όπως με σαφήνεια προβλέπει η σύμβαση που έχει υπογράψει με την ΕΕΤΤ.