Προπαγάνδα τρόμου εξέπεμπε από την πλειονότητα των μεγάλων τηλεοπτικών σταθμών από τις αρχές της περασμένης εβδομάδας. Χωρίς κανένα πρόσχημα περί αντικειμενικότητας, τα τηλεοπτικά κανάλια και οι μεγαλοσχολιαστές τους πέταξαν στα σκουπίδια την «εγκυρότητα» και επιστράτευσαν στην επιχείρηση τρομοκράτησης της ελληνικής κοινωνίας υπέρ του «Ναι», όπως απαιτεί η «τρόικα» και το ΔΝΤ, από ξεκάθαρες τεχνικές διαστρέβλωσης έως και ψεύτικα βίντεο. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, το Mega -το οποίο, μάλιστα, είδε να αυξάνονται τα ποσοστά τηλεθέασής του λόγω του μεγάλου ενδιαφέροντος-, που έφθασε στο σημείο να παρουσιάσει φωτογραφία της «Espresso» από τη Βραζιλία το 2012 ως εικόνα από ΑΤΜ της Αθήνας.
Τα ειδησεογραφικά τμήματα των καναλιών δεν πτοήθηκαν από το ότι έγιναν περίγελως στα κοινωνικά δίκτυα και συνέχισαν την ίδια τακτική. Στον ΑΝΤ1 ανακάλυπταν πρόβλημα στη ροή των καυσίμων και στον ΣΚΑΪ μετέδιδαν πως οι τουρίστες έχουν πρόβλημα με τις κάρτες ενώ είχε ήδη ανακοινωθεί πως δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα. Ρεζίλι έγινε το Mega όταν μετέδωσε συνέντευξη τουρίστα που έλεγε πως δεν είχε πρόβλημα να πάρει χρήματα με την κάρτα του, ενώ το σούπερ από κάτω έγραφε «Μεγάλα προβλήματα των τουριστών στην ανάληψη».
Το αποκορύφωμα ήταν η υιοθέτηση του προπαγανδιστικού μηχανισμού της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ, του Ποταμιού και λοιπών πολιτικών υπέρ του «Ναι». Το Mega δεν έδειξε ούτε ένα πλάνο από τη μεγάλη συγκέντρωση της περασμένης Δευτέρας υπέρ του «Όχι», ισχυριζόμενο πως είχε «τεχνικά προβλήματα», την επόμενη μέρα όμως τα τεχνικά προβλήματα είχαν εξαφανιστεί και συνδέθηκε κανονικά με τη συγκέντρωση των «Μένουμε Ευρώπη».