Μεγάλη καταγράφεται η αύξηση της διαφημιστικής δαπάνης για τον περασμένο μήνα, τον Μάρτιο, αλλά τα αυξημένα ποσά που αναρτά η Media Services αφορούν μόνο την τηλεόραση και ελάχιστα το ραδιόφωνο. Για τον Μάρτιο η τηλεόραση απορρόφησε το 63,1% της διαφημιστικής αγοράς και έβαλε στα ταμεία της 83.778.017 ευρώ. Τα ποσά είναι μεικτά αλλά και πάλι η τηλεόραση εμφανίζει αύξηση στην εισροή διαφήμισης σχεδόν κατά 54%. Τα περιοδικά, σε αντίθεση, ύστερα από κάποιους μήνες ανόδου, τον Μάρτιο καταγράφουν μεγάλη μείωση της δαπάνης, έχοντας απορροφήσει 21.379.970 ευρώ, με ποσοστό πτώσης 13,39%. Οι εφημερίδες, επίσης, καταγράφουν μείωση κατά 9,5% και έχουν μεικτά διαφημιστικά έσοδα 20.251.325 ευρώ. Το ραδιόφωνο, τέλος, καταγράφει αύξηση κατά 6% και έχει απορροφήσει 7.304.415 ευρώ. Τον Μάρτιο του 2015 δόθηκε συνολικά για διαφήμιση στα ΜΜΕ το ποσόν των 132.713.727 ευρώ έναντι 108.364.009 τον Μάρτιο του 2014, με το ποσοστό της αύξησης να ανέρχεται σε 22,47%. Σύμφωνα με τη MediaServices, κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2015 η διαφημιστική δαπάνη ανέρχεται σε 305.701.144 ευρώ. Από το ποσόν αυτό, σύμφωνα με τις δηλώσεις των ίδιων των καναλιών, περίπου το 45% αποτελεί φόρους και τέλη.