Ενδιαφέρουσες οι παρεμβάσεις του Σταύρου Ψυχάρη για τα ΜΜΕ, αλλά φαίνεται να ξεχνάει και ο ίδιος πως για τη σημερινή κατάσταση του Οργανισμού δεν φταίνε μόνο οι άλλοι, αλλά και οι μάνατζερ που πήραν τα ηνία από τον Χρήστο Λαμπράκη. Συνολικά ο ΔΟΛ, μπαίνοντας στο Χρηματιστήριο και προχωρώντας στη συνέχεια σε αύξηση του μετοχικού του κεφαλαίου, συγκέντρωσε 234 εκατ. ευρώ. Τα ποσά αυτά δαπανήθηκαν από τις εξαγορές περιοδικών επιπέδου «ΚΛΙΚ» και «ΜΕΝ», σε σχέδια για τον κινηματογράφο, με την Odeon, στα βιβλία με τα «Ελληνικά Γράμματα» και άλλες «στρατηγικές συνεργασίες» που έκαναν πολύ θόρυβο, αλλά χωρίς αποτέλεσμα, με κορυφαία την επένδυση στο Internet. Το 2000, πριν ο Χρήστος Λαμπράκης αναθέσει τον ΔΟΛ στον Σταύρο Ψυχάρη, τα στελέχη του συγκροτήματος έλεγαν πως η ΔΟΛ Digital είχε κεφαλαιοποίηση… 800 εκατ. ευρώ και πως ετοίμαζαν, σε συνεργασία με την GoldmanSacks, την είσοδο της εταιρείας στο χρηματιστήριο της Φρανκφούρτης!