Απόφαση του ΣτΕ διαχωρίζει τη διαφήμιση και τις τηλεπωλήσεις από τη συγκεκαλυμμένη διαφήμιση. Το Δ’ Τμήμα (1672/2015) απέρριψε προσφυγή του ΣΚΑΪ για πρόστιμο που του είχε επιβληθεί λόγω της έμμεσης προβολής επιχείρησης κατά τη διάρκεια τηλεοπτικής εκπομπής. Είναι η πρώτη απόφαση του ΣτΕ για αυτήν τη νέα «κατηγορία» εκπομπών που με έμμεσο τρόπο προωθούν εμπορικά προϊόντα και επιχειρήσεις.
Υπό κρίση βρέθηκε ρεπορτάζ της εκπομπής του ΣΚΑΪ «Για μια καλύτερη ζωή» (2011) το οποίο «πρόβαλε μετά επιτάσεως το κατάστημα και την πινακίδα του καταστήματος με τον διακριτικό τίτλο “ΜΠΑΧΑΡ”». Η νομική βάση για την κρίση του ΣτΕ ήταν το Προεδρικό Διάταγμα 109/2010, το οποίο έχει ενσωματώσει στην ελληνική νομοθεσία την οδηγία 2010/13//ΕΕ και επιχειρεί τον ορισμό της διαφήμισης, των τηλεπωλήσεων και της συγκεκαλυμμένης διαφήμισης. Εκεί προσδιορίζεται πως «οι οπτικοακουστικές εμπορικές ανακοινώσεις οφείλουν να αναγνωρίζονται εύκολα ως τέτοιες», ενώ παράλληλα «απαγορεύονται οι συγκεκαλυμμένες οπτικοακουστικές εμπορικές ανακοινώσεις».
Το ΣτΕ κρίνει πως με την προβολή του καταστήματος και της ποικιλίας των μπαχαρικών και με τη συνέντευξη με την υπεύθυνη υπάρχει «αναμφίβολα» συγκεκαλυμμένη διαφήμιση. Επιπλέον, θεωρεί πως το ΕΣΡ αιτιολόγησε «νομίμως και επαρκώς» τον «κίνδυνο παραπλανήσεως του τηλεοπτικού κοινού ως προς τον διαφημιστικό χαρακτήρα της παρουσίασης» και δεν είναι απαραίτητη η απόδειξη είσπραξης αμοιβής.