Το φάκελο αναφορικά με τις επιπτώσεις που θα έχει στην αγορά η έναρξη ισχύος της τροπολογίας για τα ΜΜΕ και τις διαφημιστικές, που ψηφίστηκε από το ελληνικό κοινοβούλιο στις αρχές Αυγούστου, ανοίγει το adbusiness. Στο τεύχος του περιοδικού που κυκλοφορεί σήμερα, Δευτέρα 8 Σεπτεμβρίου, παρουσιάζονται αναλυτικά οι διατάξεις της τροπολογίας αλλά και οι επιπτώσεις που μπορεί να έχουν αυτές για την αγορά. Στο πλαίσιο του μεγάλου ρεπορτάζ του περιοδικού καταγράφονται όλα τα ερωτηματικά και τα «κακώς κείμενα», ενώ παρουσιάζονται οι μέχρι σήμερα δράσεις της ΕΔΕΕ αναφορικά με το ζήτημα. Επίσης, με σχετική δήλωσή του ο πρόεδρος του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος, Γρηγόρης Αντωνιάδης, διευκρινίζει πως «με αφορμή την αιφνιδιαστική και χωρίς καμία διαβούλευση ψήφιση του Ν.4279/2104, ο οποίος αλλάζει το μοντέλο λειτουργίας της αγοράς της επικοινωνίας, ο ΣΔΕ παραμένει συνεχώς σε επαφή τόσο με τα μέλη του όσο και με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς του κλάδου, αξιολογεί τις συνέπειες του νόμου για τους διαφημιζόμενους και με γνώμονα τα συμφέροντα τους αλλά και την ομαλή λειτουργία της αγοράς σύντομα θα τοποθετηθεί». Ακόμη, στο τεύχος φιλοξενούνται αποκλειστικές δηλώσεις του υπουργού Επικρατείας και εισηγητή κατ’ ουσίαν της τροπολογίας, Δημήτρη Σταμάτη, καθώς και της κυβερνητικής εκπροσώπου, Σοφίας Βούλτεψη, οι οποίες μέσα στην ημέρα θα αναρτηθούν και στο advertising.gr. Tέλος, το περιοδικό δημοσιεύει και ένα non paper από εξαιρετικά έμπειρο στέλεχος της αγοράς, που αναμένεται να προκαλέσει πολύ μεγάλη συζήτηση