Αυξητικά στοιχεία καταγράφονται στη διαφημιστική δαπάνη της τηλεόρασης του Σεπτεμβρίου και του Οκτωβρίου, βάσει των στοιχείων που έχει στη διάθεσή της η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων, από την καταβολή του ειδικού φόρου τηλεόρασης (20%). Η μία εξήγηση είναι πως ο ανταγωνισμός των σούπερ μάρκετ και η απόφασή τους να καλύψουν τις απώλειες του πρώτου εξαμήνου οδήγησαν σε μεγάλες καμπάνιες από τις αλυσίδες. Οι διαφημιστές δηλώνουν αισιόδοξοι πως η αυξητική πορεία θα συνεχιστεί.