**Θυμάστε τις ύβρεις που εκτόξευαν οι καλλιτέχνες κατά της ΕΥΕΔ για το “κρατικό μόρφωμα” και τις προτάσεις περί “σωτηρίας ΑΕΠΙ” ή τη λύση μέσω της Αυτοδιαχείρισης.
**Μήπως ξεχάσατε την επιστολή Πλιάτσικα προς τον Πρωθυπουργό; Καλύτερο από όλα είναι η επίτευξη της λύσης και στη συγκεκριμένη περίπτωση η Μαρία Βλάχου που ανέλαβε το εγχείρημα διάσωσης των πνευματικών δικαιώματων, υπό αντίξοες συνθήκες, κερδίζει το στοίχημα.
**Εδώ όμως φαίνεται να έχουμε ξεχάσει και την ουσία του σκανδάλου ΑΕΠΙ.
**Συμπληρώσαμε έναν χρόνο από την άσκηση των κακουργηματικών διώξεων κατά της ΑΕΠΙ.
**Η τηλεοπτική συνέντευξη της Μάγδας Φύσσα για τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα από τον Ρουπακιά στην εκπομπή “Focus” με τον Πάνο Χαρίτο, μας υπενθύμισε την τραγική υπόθεση και εξήγησε τη δυσκολία που υπάρχει στο δικαστήριο, από τη συνένωση των υποθέσεων της Χρυσής Αυγής, να ολοκληρωθεί συντομότερα η δίκη.
**Αξίζουν συγχαρητήρια στον Πάνο Χαρίτο, αλλά η μάχη κα ο πόνος της Μάγδας Φύσσα για το δολοφονημένο της γιο, δεν μπορούν να μετρηθούν.
**Η συνέντευξη ήταν το πρώτο θέμα σε πολλές ιστοσελίδες την επόμενη ημέρα. όχι όμως και σε εκείνη της ΕΡΤ.
**Γενικά η ιντερνετική παρουσία της ΕΡΤ, δεν μπορεί να παρακολουθήσει τις εξελίξεις σε πρώτο χρόνο. Για παράδειγμα, δεν υπήρχε ζωντανή κάλυψη ούτε και άμεσο ρεπορτάζ, ή στοιχεία για το νέο πρόγραμμα του φορέα που παρουσιάστηκε στο Μέγαρο Μουσικής την Τετάρτη.
**Δεν μπορεί να το δει κανείς για να ενημερωθεί.
**Υ. Γ. Κάποιοι παρατήρησαν πως υπήρχε μόνο ένα πλάνο από την πρώτη και μοναδική ως σήμερα παραγωγή της ΕΡΤ, το “Η ζωή εν τάφω” του Τάσσου Ψαρρά και καμία νύξη για την επόμενη που βρίσκεται στο στάδιο της παραγωγής, το “Έξι νύχτες στην Ακρόπολη”. Εκ παραδρομής προφανώς