**Πως γίνεται η κυβέρνηση να παίζει μόνη της στα media και να βάζει τέτοια “αυτογκολ” στην αριστεία;
**Τα στελέχη της, έχουν επαναπαυτεί στο γεγονός πως οι δημοσιογράφοι δεν θα τους “ενοχλήσουν” με τις ερωτήσεις και έτσι έχουν επαναπαυτεί, ενώ ταυτόχρονα, αποκτώντας μεγαλύτερες πολιτικές φιλοδοξίες, αισθάνονται άνετα, ώστε να πιστεύουν πως ο κόσμος θέλει να μάθει τις απόψεις τους.
*Και έτσι, ενώ η αξιωματική αντιπολίτευση δίνει αγώνα για τα εργασιακά, με …βίντεο στο Internet, έρχεται μια δήλωση κυβερνητικού στελέχους να προκαλέσει τις μεγαλύτερες αρνητικές εντυπώσεις.
** Από την εξέλιξη της μάχης για τα αθλητικά δικαιώματα, το πρώτο μάθημα είναι πως δεν ισχύει μόνο ο νόμος της προσφοράς και της ζήτησης, αλλά και αυτής των σχέσεων μεταξύ των ανθρώπων.
**Εκεί που πιστεύεις πως ο αντίπαλος είναι κάτω, εξαιτίας μιαςδιπλάσιας προσφοράς, γίνεται ένα τηλεφώνημα και η πλάστιγγα γυρίζει ανάποδα.
**Ή, ακόμη χειρότερα, υπάρχει και εκείνη η στιγμή που από το πουθενά ξεπροβάλει ο χρυσός τζόκερ και κερδίζει τη συμφωνία.
**Όταν αλλού έγραφαν για παράδειγμα, πως το Ιταλικό Πρωτάθλημα πάει στη Nova, η στήλη, υπενθύμιζει πως “τίποτα δεν είναι δεδομένο”.
**Το τοπίο των ΜΜΕ στην Ελλάδα, είναι ένα “ναρκοπέδιο”. Το λάθος παραμονεύει ειδικά όταν δεν υπάρχει γνώση του πεδίου.
**Αλλαγή θέματος.
*Οι εκπομπές που δεν ανανεώνονται είναι λογικό να φθίνουν, όταν δίπλα τους δημιουργούνται άλλες καλύτερες και όταν στους καλλιτέχνες δίνεται πλέον αμοιβή για την παρουσία τους.
**Αν υπάρχει διευρυμένο μπάτζετ και αυτό δεν συμβαίνει, τότε το τέλος είναι αναπόφευκτο. Τα υπόλοιπα είναι για να γράφουν “σεντόνια” συγκίνησης στο Internet.
**Το νέο “Κ” της “Καθημερινής” τραβάει το ενδιαφέρον, γράφοντας για την παράλληλη ζωή της καθημερινότητας.
**Το τεύχος που κυκλοφόρησε χθες σηματοδοτεί μια απαραίτητη επαναφορά του περιοδικού …στην κανονικότητα.