**Βία, ένταση, ξύλο στην Αθήνα και τις γειτονιές με τις εικόνες να φτάνουν από τις ιστοσελίδες και το YouTube.
**Είναι ένα σημείο καμπής στη διακυβέρνηση της χώρας από τον Κυριάκο Μητσοτάκη, αναγκάζοντας να συνεργαστούν, για πρώτη φορά μετά το 1989 το ΚΚΕ και το ΣΥΡΙΖΑ.
**Το παχνίδι στη συνδρομηητική τηλεόραση αλλάζει με το United Group και το BC Partners, να αποκτούν τον έλεγχο της Forthnet, μετά την απόκτηση και του μεριδίου της WIND.
**Μείνετε συντονισμένοι.
**Μήπως θυμάστε πόσες φορές, αλλού, διαβάσατε, πως “κλείνει η Forhnet”, κλπ. Στη στήλη όμως μπορούσατε να δείτε και ποια ήταν η πραγματικότητα.
**Αύριο στη σελίδα, εκτός απροόοπτου η επόμενη συνέντευξη με ένα πρόσωπο που άλλαξει τις συνήθειες μας στην τηλεθέαση, φέρνοντας στην Ελλάδα, σύγχρονο τηλεοπτικό προιόν.
**Ο Alpha χρειάζεται την Τατιάνα Στεφανίδου για να ανακάμψει, από τη στιγμή που η συνεργασία με το Mega, στο οποίο βρίσκεται ο Νίκος Ευαγγελάτος, δεν προχώρησε.
**Ποσές φορές, είχαν τη δυνατότητα οι “ιθύνοντες” να σώσουν το κανάλι και το άφησαν να σβήσει και τελικά να αλλάξει χέρια….
**To ενημερωτικό σποτ της ΕΡΤ για τη δεύτερη ψηφιακή μετάβαση εξηγεί τι ακριβώς πρέπει να κάνει ο τηλεθεατής για τον επανασυντονισμό του δέκτη μνημονεύοντας τη σχετική απόφαση της ΕΕ.
**Με εκείνο της Digea, τι γίνεται;
**Όταν αναφέρει πως “μόνο η Digea” μπορεί να προσφέρει σε κάθε γωνιά της Ελλάδας” προκάλει ερωτηματικά για το αν είναι ψευδές ή όχι και παραπλανητικό ή όχι.
**Λεπτομέρειες, ίσως να σκεφτείτε, αλλά το ερώτημα που πρέπει να απαντήσουν η ΕΕΤΤ- καθ ύλην αρμοδια για τη μετάβαση, το ΕΣΡ και η Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας είναι αν ενημερώνεται το κοινό για τη διαδικασία επανασυντονισμού ή αν διαφημίζεται η εταιρεία.