**Δεν ήταν ομόφωνη η απόφαση του ΔΣ της ΕΣΗΕΑ για να παραπεμφθεί στο άχρονο σύμπαν η έρευνα για την πλαστή ταυτότητα της ένωσης, από τηλεοπτική περσόνα.
**Το γεγονός ό,τι αποτυπώνεται ως δήθεν “ομόφωνη” είναι ένα ακόμη σοβαρό ζήτημα για την ΕΣΗΕΑ, όπου έως και σήμερα, ο ΣΥΡΙΖΑ εξακολουθεί να …συσπειρώνει την ΝΔ, ενώ ψήνεται η συνεργασία ΝΔ και οι λοιπών, υπερδεξιών δυνάμεων, με άλλο πρόσωπο στη θέση της προέδρου.
**Αν έκανε το ΕΣΡ τη δουλειά τους με τους περιφερειακούς σταθμούς, δεν θα φτάναμε στο φαινόμενο του παρουσιαστή που “παίζει μπάλα” με τις κυβέρνησεις;
**”Πυκνώνουν τα σύννεφα” στον Alpha.
**Συνεχίζονται οι συζητήσεις στην ΕΡΤ για τα πρόσωπα της ενημέρωσης. Οι εκπομπές, τα δελτία ειδήσεων, η διάρθρωση του τομέα
**Η ΕΡΤ εξετάζει και προτάσεις για νέα τηλεπαιχνίδια.
**Η σειρά ντοκιμαντέρ “Γιατί το ΄21: 12 ερωτήματα” με τη Μαριλένα Κατσίμη και τον Πιέρρο Τζαννετάκο, σε σκηνοθεσία Έλενας Λαλοπούλου, θυμίζει ταινία, διατηρώντας το ενδιαφέρον του θεατή κατορθώνοντας να μεταφέρει την εποχή χωρίς γραφικότητες.
**Πληθώρα ιστορικών, γρήγορο μοντάζ, τα απομνημονεύματα των αγωνιστών αποδίδονται σε ήχο και γίνονται προσωπογραφίες. Η Filmiki εδώ τα κατάφερε.
**Αντιθέτως, σε άλλα δίκτυα, οι αναπαραστάσεις με τους “βαρέων βαρών” αγωνιστές και τους μουστακαλήδες παρουσιαστές,ενισχύουν τη γραφικότητα των ημερών.
**Πως θα ροβολήσει από καραούλι, σε καραούλι ο (τηλεοπτικός) κλέφτης αν έχει φάει δύο προβατίνες και πνίγεται μέσα στις κατάλευκες φουστανέλες;
**Πρέπει να είχαν πλυντήρια και σιδερωτήρια, το 1821 πάνω στα βουνά του Μοριά, δεν εξηγείται αλλιώς.