Ο Λιγνάδης ήταν μόνος του; Στην ελληνική showbiz δεν υπήρχαν άλλα πρόσωπα που είχαν την ίδια κακοποιητική συμπεριφορά έναντι άλλων ηθοποιών;
Πόσοι άλλοι συμμετείχαν στο “Κονκλάβιο” που σήμερα “αμόλυντοι” και, πάλι, έχουν το θράσσος να δίνουν συνεντεύξεις και μέσα από σειρές και ερμηνείες να συνεχίσουν να κανοναρχούν την ελληνική κοινωνία;
Τόση ασφάλεια νιώθουν πως ο κύκλος έχει κλείσει και η υπόθεση έχει τελειώσει;
Και επίσης, μια ερώτηση, την οποία κανείς δεν απαντάει. Πόσοι άλλοι στην ιεραρχία του κλάδου είχαν γνώση του θέματος;
Γι αυτό και είναι σημαντική η περίπτωση του Σωτήρη Τσαφούλια. Ένας νέος δημιουργός που ήρθε έξω από το σύστημα, έκανε μια τεράστια επιτυχια με το “Έτερος εγώ” για την Cosmote TV-με την ενίσχυση του νόμου Κρέτσου, και άλλαξε τα δεδομένα.
Εξού και είναι ο μοναδικός που συζήτησε το Netflix.
**Μιλάει για την αρρώστια της ελληνικής κοινωνίας χωρίς να την κουβαλάει.
**Την ίδια ώρα, η είσοδος των μεγάλων πολυεθνικών εταιρείων streaming βρίσκουν απροετοίμαστη την ελληνική τηλεοπτική αγορά.
Και αντί, τα “αστέρια” του ΕΚΟΜΕ, να αξιοποιήσουν το νόμο 4487/2017 δημιουργώντας δομές για την ελληνική βιομηχανία μυθοπλασίας, μπαίνει σε παράξενους δρόμους με εταιρείες εκτός των ελληνικών συνόρων.
Αν ο αρμόδιος υπουργός θέλει να προστατεύσει τη θέση του, κανονικά θα ζητούσε τα τιμολόγια για να δει τι ακριβώς συμβαίνει.
Οι “τριγωνικές σχέσεις” απαγορεύονται από τη νομοθεσία της ΕΕ και μπορεί αντί για cash rebate, να υπάρχουν κρατικές ενισχύσεις. Αυτό θα είναι ένα πολύ μεγάλο πλήγμα για τον κλάδο.