Μεγάλη καμπάνια και από τη Nova για το πρόγραμμά της και την υπηρεσία EON+.
Τα media shop με το γνωστό κλασσικό τρόπο που λειτουργούν εξαιρούν όσους γράφουν για τον κλάδο της τηλεόρασης, από τις διαφημιστικές εκστρατείες, ενώ μετά οι ίδιες οι εταιρείες, ζητούν προβολή από όσους αποκλείουν.
Φιλόδοξος ο ΑΝΤ1+ διαφημίζει τη σειρά του ΑΝΤ1+ μόνο σε ιστοσελίδες του εξωτερικού, για να βρει διανομή.
Η Cosmote TV από την 1η Οκτωβρίου κάνει το επόμενο βήμα με την προβολή της ελληνικής κωμικής σειράς “Οι αόρατοι”. Και θα υπάρχει και συνέχεια με τον 3ο κύκλο της σειράς “Έτερος Εγώ”.
Η υπερπροσφορά των σειρών και η ύπαρξη σταθμών που δεν έχουν πεδίο και προοπτική επαναφέρει τη συζήτηση για μία ενιαία πλατφόρμα με όλο το ελληνικό πρόγραμμα και τη δημιουργία δύο τριαδικών εταιρικών σχημάτων.
Αν προχωρήσει όμως το σχέδιο για την αλλαγή του τρόπου μέτρησης, με τη χρήση των κινητών τηλεφώνων, από φορέα, εκτός Nielsen θα υπάρξουν σοβαρές αλλαγές. Για παράδειγμα: Για πρώτη φορά θα μετρηθεί και η θέαση των διαφήμισεων κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων.
Η Όλγα έχει ισχυρό ενδιαφέρον για την Αθήνα. Προς το παρόν δεν θα κάνει το μεγάλο άλμα αλλά θέλει το μικρότερο σκαλοπάτι της πόλης. Θα κατέβει ως ανεξάρτητη; Θα υπάρξει συννενόηση;
Πρώην συνεργάτης του Ανδρέα Λοβέρδου ετοιμάζεται για τη μεγάλη μετεγγραφή στην αντίπαλη ομάδα αλλάζοντας φανέλα. Από τα πράσινα στα μπλε.
Υ.Γ. Η Εθνική Μπάσκετ θα παραμείνει κλειδωμένη στη συνδρομητική τηλεόραση;