**Με την έξαρση των κρουσμάτων του νέου κορονοϊου τίθεται το ερώτημα αν η προηγούμενη καμπάνια της κυβέρνησης των 20 εκατ. ευρώ, είχε κάποια αποτελεσματικότητα.
**Αν δεν είχε, τα χρήματα κακώς διατέθηκαν στις ιστοσελίδες. Αλλά ποιος θα το αξιολογήσει αυτό;
**Παραμένει η απορία γιατί και στον υπό διαμόρφωση νόμοσχέδιο Πέτσα δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη για την ενίσχυση του Τύπου.
Και οι σχετικές διατάξεις καταργήθηκαν από τη σημερινή κυβέρνηση. Ό,τι δεν έκανε ο Ευκλείδης Τσακαλώτος, όταν μπορούσε, ανήκει στο παρελθόν.
**Την ίδια ώρα ο Στέλιος Πέτσας είδε την ΕΝΕΔ, η οποία και του ζήτησε αξιόπιστο εργαλείο μέτρησης της αξιοπιστίας των ιστοσελίδων. Οπότε, τι να υποθέσουμε για τα κριτήρια που δόθηκαν τα χρήματα, με τη διαφημιστική καμπάνια αντιμετώπισης του COVID-19;
**Τα βρήκαν εκ νέου οι παρατάξεις της ΝΔ και του ΣΥΡΙΖΑ στην ΕΣΗΕΑ και δεν καταδικάστηκε το πρωτοσέλιδο της “Αυγής”.
ΠΡΟΣΕΧΩΣ ΤΣΟΥΝΑΜΙ
**Μεγάλο κύμα ανεργίας έρχεται να χτυπήσει την τηλεόραση, εξαιτίας της προωθούμενης ρύθμισης που καταργεί την πρόβλεψη των 400 εργαζομένων ανά αδειούχο τηλεοπτική επιχείρηση.
**Η ΕΣΗΕΑ είχε έναν μήνα από τις 13 Σεπτεμβρίου, οπότε και το “Π” αναφέρθηκε πως η σχετική διάταξη προωθείται σε αυτό το νομοσχέδιο για να κινηθεί.