**Για το διαφημιστικό πρόγραμμα “Μένουμε σπίτι” οι συναρμόδιοι υπουργοί καλούνται να δουν τρια βασικά ζητήματα.
**Της απόλυτης διαφάνειας στη διανομή της διαφημιστικής δαπάνης που συνιστά τμήμα του προυπολογισμού, στην έγκαιρη καταβολή του 35% από τον προυπολογισμό και το ζήτημα των λεγόμενων “επιστροφών”.
**Κάτω από αυτές τις ειδικές συνθήκες, όπου το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλα media, δεν μπορεί να υπάρχει η έννοια των “στόχων” των ενδιάμεσων φορέων και των εκπτώσεων.
**Θα υπάρξουν ζητήματα μεγαλύτερα και παράπονα που δεν μπορούν να φανταστούν, από μεγάλους και μικρούς παίκτες.