**Ο “Σασμός” στον Alpha μία πολύ καλή ελληνική παραγωγή, στήριξε φέτος τον τηλεοπτικό σταθμό, μαζί με την κλασική “Μουρμούρα” των πολυετών αποδόσεων σε ποσοστά και γέλιο.
**Μαζί με τις “Μέλισσες” και τα “Καλύτερα μας χρόνια” εντάσσονται στα θετικά αυτής της τηλεοπτικής σεζόν, η οποία επηρεάζεται από τον COVID και από την λανθασμένη εκτίμηση περί απήχησης των reality.
Και ενώ ο Alpha με τον “Σασμό” κάλυψε τις αδυναμίες του, το Star με μόνο “όπλο” το “Master Chef” δεν φαίνεται να πετυχαίνει τους στόχους του.
**Οπότε, την επόμενη σεζόν αναμένονται νέες αλλαγές και προσθήκες.
**Για την πρωινή ζώνη εξετάζεται η παραγωγή μιας ενημερωτικής εκπομπής που θα προηγείται της ψυχαγωγικής ενότητας, ενώ δεν αποκλείεται να υπάρξουν και ενδιαφέρουσες αλλαγές στον τομέα της ενημέρωσης.
Ποιο είναι το καλό του χαρτί. Μα φυσικά “Ο Τροχός της Τύχης”. Ένα πρόγραμμα που ταυτίστηκε με το Mega και στο Star έχει περάσει σε μία νέα δυναμική εποχή με τον Πέτρο Πολυχρονίδη, ο οποίος δεν σταματάει να κερδίζει τις εντυπώσεις, έχοντας ξεκινήσει από τον Σπορ FM.
Με σταθερή αυξανόμενη απήχηση επί σειρά ετών, είναι και το δελτίο ειδήσεων του ΣΚΑΪ με την Εύα Αντωνοπούλου, ως σημείο αναφοράς, στο πενθήμερο και τον Μάρκο Δεϊμέζη το Σαββατοκύριακο.
**Έρχονται εταιρείες από το εξωτερικό ή άλλες που αλλάζουν διαθέσεις και διοίκησεις και αποτυγχάνουν παταγωδώς στον τομέα της δημοσιότητας και της προώθησης του τηλειοπτικού του προϊόντος.
**Δεν μπορούν να στείλουν ένα mail στη σωστή διεύθυνση ή δεν μπαίνουν στον κόπο να μιλήσουν με τους δημοσιογράφους. Ή, δεν έχουν καμία ιδέα, για αυτό το τηλεοπτικό περιεχόμενο που εκπροσωπούν.
**Δεν πιστεύαμε, πως στον τομέα της επικοινωνίας, στα μεγάλα γραφεία υπάρχει άφθονος ερασιτεχνισμός και μια απίστευτη άγνοια για το τηλεοπτικό περιεχόμενο και τον τρόπο προβολής του.
**Στην ελεύθερη τηλεόραση και πέριξ αυτής υπάρχουν επαγγελματικά στελέχη που κάνουν αυτή τη δουλειά με συνέπεια επί σειρά ετών. Ας τους βρουν οι εταιρείες της TV γιατί σε λίγο καιρό όλα θα αλλάξουν.
**Προς το παρόν, πετάνε τα λεφτά τους από εδώ και από εκεί,.