Εντυπωσιακή βελτίωση σημείωσε το Star στον ανταγωνισμό της τηλεθέασης. Το 2017 είχε μέσο όρο τηλεθέασης 9,9% και στο κοινό 18-54 ποσοστό 11,4%. Το 2018 το συνολικό ποσοστό ανέβηκε στο 11,8%, ενώ στις ηλικίες 18 – 54 ετών είχε 13,5%, κυρίως λόγω του «Master Chef», του «Greece’s Next Top Model» και των κινουμένων σχεδίων. Στις παιδικές ηλικίες (6 – 14 ετών) το ποσοστό από 12,4% αυξήθηκε σε 14,1% και στις γυναίκες 25 – 44 ετών από 11,4% σε 13,9%. Η εταιρεία υπενθυμίζεται είχε κύκλο εργασιών 53.162.020 ευρώ, εκ των οποίων τα 48.162.801 ευρώ ήταν από διαφημίσεις. Τα έσοδα από ενοικιασμένο πρόγραμμα ανήλθαν σε 2.395.795 ευρώ, από audiotext, sms, telemarketing, κ.ά., σε 1.388.013. ευρώ