Όταν η Motor Oil εξαγόραζε, το 2018, τον Alpha από τον Δημήτρη Κοντομηνά –και ενώ το Mega είχε κλείσει– ξεδιπλωνόταν ο σχεδιασμός της συνεργασίας με το Star. Άλλωστε η Μελέτη της Φλωρεντίας αρχικά και οι συζητήσεις που έγιναν μετά από τους αποκλεισμένους από την πρώτη, ακυρωμένη, δημοπρασία για τις τηλεοπτικές άδειες έδειξαν τον δρόμο. H απόκτηση του Alpha συνοδεύτηκε από περικοπές σε συνεργάτες και προσωπικό, αλλοπρόσαλλες αλλαγές στο πρόγραμμα και μια διάθεση ο Alpha να είναι ο δεύτερος σε απήχηση σταθμός της συνεργασίας, καθώς την πρωτοκαθεδρία θα είχε το Star.
Οι δύο πολύ κακές σεζόν του Alpha ήταν το κίνητρο για την επάνοδο. Η σκληρή οικονομική πολιτική περιορίστηκε και έγινε σημαντική επένδυση σε σειρές, όπως ο «Σασμός», που τον επανέφερε αυτό το διάστημα στη δεύτερη θέση της θεαματικότητας, ενώ το «GNTM» δεν έχει φέρει μέχρι τώρα τα αποτελέσματα που περίμεναν στο Star. Με την επένδυση στην Green Pixel, στην οποία ο καθένας έχει από 50%, φαίνεται πως το δόγμα άλλαξε και ο εσωτερικός ανταγωνισμός –με μέτρο, πάντα– μπορεί να εφαρμόζεται.