Νέα δεδομένα στη μέτρηση ακροαματικότητας. Στην έρευνα, δίπλα στην MRB του Δημήτρη Μαύρου, θα μπει η εταιρεία Global Link, που ήταν η πρώτη επιλαχούσα στον διαγωνισμό, και στόχος είναι η μέτρηση της ακροαματικότητας, μετά τα προβλήματα που διαπιστώθηκαν, να ξεκινήσει στα μέσα του Φεβρουαρίου. Το βασικό κομμάτι της έρευνας (τηλεφωνικές συνεντεύξεις σε σταθερά και κινητά τηλέφωνα στο 50% του δείγματος, επεξεργασία των δεδομένων και ανάλυση των αποτελεσμάτων) έχει η MRB. Το δεύτερο σκέλος της διεξαγωγής των τηλεφωνικών συνεντεύξεων σε κινητά και σταθερά τηλέφωνα θα αναλάβει η Global Link.
Η Focus, η οποία είχε την ευθύνη της έρευνας τα τελευταία 30 χρόνια, έστειλε επιστολή αναφερόμενη στον πρόσφατο διαγωνισμό. Τον Ιανουάριο, που ξεκίνησε η έρευνα –τελικά ως πιλοτική–, με τη χρήση και των κινητών τηλεφώνων, διαπιστώθηκε μικρή αύξηση των μουσικών σταθμών και μικρή μείωση των ενημερωτικών σταθμών, που εξακολουθούν να βρίσκονται στην κορυφή. Το νεότερο στοιχείο είναι πως στη νέα έρευνα θα λάβει μέρος και η ΕΡΤ με τα ραδιοφωνικά της προγράμματα (Πρώτο, Δεύτερο, Τρίτο, Kosmos και ΕΡΑ ΣΠΟΡ).