Μετά την ανάθεση διαφημιστικής εκστρατείας για τα νέα προγράμματα της ΕΡΤ, η διοίκηση της εταιρείας αποφάσισε και για την αλλαγή των λογοτύπων.
Νέα λογότυπα που θα προμηθευτούν και προφανώς θα πρέπει να συμπεριληφθούν στη νέα επικοινωνιακή καμπάνια της κρατικής ραδιοτηλεόρασης. Ο διαγωνισμός για τον επανασχεδιασμό των λογοτύπων της ΕΡΤ έχει δαπάνη 60.000 ευρώ και θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί εντός δυο μηνών. Διάστημα στο οποίο, όπως εκτιμάται, θα έχουν προχωρήσει και οι αλλαγές στη δομή της ΕΡΤ με την υλοποίηση του νέου οργανογράμματος και τις μετακινήσεις προσωπικού στις νέες γενικές διευθύνσεις.