Σκληρή χρονιά ανταγωνισμού στην τηλεόραση. Ο ΣΚΑΪ με τα ψυχαγωγικά του σόου πήρε μετά και την Κυριακή ξανά προβάδισμα, ενώ ο ΑΝΤ1 δείχνει σημεία σοβαρής ανανέωσης του προγράμματός του, έχοντας ανοδικές τάσεις. Ο Alpha, με σημείο αναφοράς τις σειρές του, είναι στη δεύτερη θέση, έχοντας πλέον μία συνεργασία-βαρόμετρο για την πορεία της τηλεόρασης. Η άτυπη συνεργασία με το Star σε ενημέρωση και ψυχαγωγία είναι ο οδηγός των εξελίξεων για την κατανομή της διαφημιστικής δαπάνης.
Το βάρος και η ισχύς των δύο τηλεοπτικών σταθμών δεν μπορούν να αγνοηθούν από διαφημιστές και διαφημιζόμενους, δημιουργώντας νέα δεδομένα στη δαπάνη της τηλεόρασης. Οι εγκαταστάσεις του Star ως το τέλος της τηλεοπτικής σεζόν θα περιμένουν και άλλον έναν σταθμό για να φιλοξενήσουν, δημιουργώντας μια ισχυρή «πολυκατοικία». Θυμίζουμε άλλωστε πως το αρχικό σχέδιο συγκατοίκησης περιελάμβανε το Star, τον ΣΚΑΪ και το Mega, ωστόσο εγκαταλείφθηκε το καλοκαίρι του 2017, για να επανέλθει μέσα από τη νέα συνεργασία.
Ο ΣΚΑΪ θα συνεχίσει την αυτόνομη πορεία του, όπως αποφάσισε ο Γιάννης Αλαφούζος, και θα δοκιμάσει την επέκτασή του με τον υπό σχεδιασμό ΣΚΑΪ 24 και τη διεκδίκηση της ταινιοθήκης του Mega, όταν θα βγει στον πλειστηριασμό. Στο Epsilon TV η διαδικασία εισόδου στην αγορά καθυστερεί αρκετά. Απέναντι στη συνεργασία Star – Alpha ο Θοδωρής Κυριακού προετοιμάζει τη δική του κίνηση, παντρεύοντας τον ΑΝΤ1 με τη Nova. Φαίνεται πως έχει κάνει την καλύτερη προσφορά συγκριτικά με Vodafone – WIND και έχει και το πλεονέκτημα της τεχνογνωσίας λειτουργίας της ελληνικής τηλεοπτικής αγοράς.