Η ορατή πλέον στροφή της διαφήμισης στην ψηφιακή ενημέρωση και διασκέδαση, τάση που επιταχύνθηκε στον έναν χρόνο της πανδημικής κρίσης, φέρνει εξαγορές και νέα σχέδια για τους ιδιοκτήτες ΜΜΕ και τους εκδότες. Πέρα από την ανάπτυξη των οικονομικών ιστοσελίδων το τελευταίο διάστημα, καταγράφονται ενδιαφέρουσες εξελίξεις.Η δημοφιλής πλατφόρμα neolaia.gr, που πρωτοβγήκε το 2007 και σήμερα κατέχει σημαντική μερίδα όσον αφορά την επισκεψιμότητα, ειδικά από νέους, πέρασε στον έλεγχο του εκδοτικού οργανισμού «Καθημερινές Εκδόσεις».
Η Αlpha Εditions προχώρησε στην εξαγορά της ιστοσελίδας faysbook.gr, της Φαίης Σκορδά, με επίσης εξειδικευμένο περιεχόμενο. Υπενθυμίζεται πως η Alpha Editions μεταβιβάστηκε στην εταιρεία Νίκη Εκδοτική από τις εταιρείες που είχαν τον έλεγχό της, τις Αττικές Εκδόσεις, τη Slitonia Ltd και τη Victory Media. Η Alpha Editions εκδίδει τα περιοδικά «Elle», «Hello», «7 Μέρες TV» και «4 Τροχοί», ενώ λειτουργεί και τα αντίστοιχα sites.