Σε ισχύ από τις 12 Φεβρουαρίου 2019 η νέα έρευνα ακροαματικότητας της ΑΕΜΑΡ, την οποία διεξάγουν οι εταιρείες MRB HELLAS και GLOBAL LINK μετά από την πρόσφατη διαγωνιστική διαδικασία, με τη συνεργασία και επιστημονική εποπτεία ομάδας εμπειρογνωμόνων του Παντείου Πανεπιστημίου. Νέο χαρακτηριστικό οι συνεντεύξεις με ακροατές που χρησιμοποιούν κινητά τηλέφωνα, σε ποσοστό 50% του συνολικού δείγματος, με στόχο την πληρέστερη και αντιπροσωπευτικότερη συμμετοχή του συνολικού πληθυσμού στην έρευνα.