Συνεχίζει την ανοδική της πορεία η Wind Vision, η συνδρομητική ιντερνετική πλατφόρμα της Wind. Στο πρώτο εξάμηνο του 2019 η Wind Vision ενέγραψε συνολικά 42.000 πελάτες, με διείσδυση 6,8% επί της συνολικής βάσης σταθερής τηλεφωνίας, έχοντας 37.900 στο πρώτο τρίμηνο του έτους και 32.600 στο τέλος του 2018, μετά τους οκτώ πρώτους μήνες λειτουργίας. Προϋπόθεση για την εγγραφή στη Wind Vision είναι η απόκτηση της σταθερής τηλεφωνίας Wind, ενώ στο περιεχόμενο του μεταδιδόμενου προγράμματος συμπεριλαμβάνεται το Netflix και τα αθλητικά κανάλια Novasports.