Άρχισε και στα νούμερα ο σκληρός ανταγωνισμός της σεζόν
Οι πρώτες αλλαγές στην τηλεθέαση αποτυπώνονται στα ποσοστά της μέτρησης της Nielsen για την περασμένη εβδομάδα. Πτώση για τον ΣΚΑΪ και τον ΑΝΤ1, σημαντική άνοδος για το Star και τον Alpha, υπολογίσιμη αύξηση για το Ε-TV (προσεχώς Open) και δυναμική είσοδος του Μακεδονία TV. Η νέα τηλεοπτική σεζόν θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον στον ανταγωνισμό, καθώς θα εντάσσονται σταδιακά και τα νέα προγράμματα ψυχαγωγίας. Αξιοσημείωτη παραμένει η αντοχή του Mega παρά την υπερπροσφορά νέων προγραμμάτων, ενώ προβληματίζει η αδυναμία του ΑΝΤ1 να κρατηθεί στα ποσοστά του.
10 – 16/9
(ηλικία 18-54) |
3 – 9/9
(ηλικία 18-54) |
|
ΣΚΑΪ | 13,9% (10,6) | 16,5% (12,8) |
ALPHA | 13,5% (14,2) | 12,1% (13,4) |
STΑR | 12% (13) | 9,8% (10,6) |
ΑΝΤ1 | 10,1% (10,7) | 11,3% (11,3) |
MEGA | 9,2% (11,5) | 9,4% (11,7) |
E-ΤV | 7,9% (7,5) | 7,7% (7,5) |
ΕΡΤ1 | 5,2% (3) | 5,7% (3,3) |
ΕΡΤ2 | 2,7% (2,3) | 1,8% (1,4) |
ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ TV | 1,5% (1,7) | 1,3% (1,4) |
Πηγή: Nielsen