Ανοδική πορεία και για την υπηρεσία συνδρομητικής τηλεόρασης της Wind. Η Wind Vision προσέλκυσε 13.000 νέους συνδρομητές, διαμορφώνοντας τον συνολικό αριθμό των πελατών της στους 55.000 στο τέλος Σεπτεμβρίου του 2019, με διείσδυση 8,9% επί της συνολικής βάσης της σταθερής τηλεφωνίας. Στο εξάμηνο του 2019 είχε 42.000 πελάτες, με διείσδυση 6,8% επί της συνολικής βάσης σταθερής τηλεφωνίας. Όσον αφορά τώρα τον πρώτο χρόνο λειτουργίας, τον περασμένο Μάιο είχε καταγράψει 40.000 συνδρομητές και 37.900 στα τέλη Μαρτίου.