Χωρίς δημοσιευμένα στοιχεία παραμένει ο χώρος της διαφήμισης στα ΜΜΕ μετά την απαίτηση των καναλιών να σταματήσει η δημοσιοποίηση των μετρήσεων της Media Services. Σύμφωνα με εκτιμήσεις, λοιπόν, στελεχών της τηλεόρασης, η διαφημιστική δαπάνη το 2016 αυξήθηκε έως και 11%, φθάνοντας στα 240 εκατ. ευρώ καθαρά έσοδα για τους σταθμούς. Για το 2017 η εκτίμηση είναι ότι θα υπάρξει περαιτέρω άνοδος, τουλάχιστον κατά 15%, και τα έσοδα μπορεί να φθάσουν και τα 270 εκατ. ευρώ. Να σημειωθεί πως από το 2016 οι τηλεοπτικοί σταθμοί εισπράττουν και τα ποσά του αγγελιοσήμου, το 21% δηλαδή της διαφημιστικής δαπάνης, αφήνοντας τους εργαζομένους ανασφάλιστους!
Σε αντίθεση με την τηλεόραση και το ραδιόφωνο, τα sites καταγράφουν τη διαφήμιση βάσει των στοιχείων που παρέχουν οι μεγάλες ιστοσελίδες, μέλη του IAB Hellas. Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις του, το 2016 η διαφημιστική δαπάνη στο διαδίκτυο έφθασε στα 77,2 εκατ. ευρώ και το πρώτο εξάμηνο του 2017 καταγράφηκαν 30,6 εκατ. ευρώ.