Την αντίδρασή τους στο νομοσχέδιο Πέτσα για τη διαφήμιση στα ΜΜΕ εκφράζουν με σχόλιά τους στο opengov.gr στελέχη της αγοράς και θεσμικές οργανώσεις, όπως ο Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ) και η Ένωση Εταιρειών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ), σύμφωνα με το Daily Fax.
Συγκεκριμένα, όσον αφορά στην παρ. 8A του άρθρου 46 η οποία δημιουργεί υποχρέωση προηγούμενης έγγραφης συμφωνίας των Μέσων πριν την υποβολή προσφοράς από τις διαφημιστικές εταιρείες κατά τα media spec, ο ΣΔΕ ζητά την απόσυρσή της και την χαρακτηρίζει ως «αδικαιολόγητη παρέμβαση στη λειτουργία της διαφημιστικής αγοράς.
Παρεμβαίνει διοικητικά στην αγορά και στον νόμο της προσφοράς και της ζήτησης και παραβιάζει τις αρχές του ελεύθερου ανταγωνισμού, δημιουργώντας γραφειοκρατικά εμπόδια και στρεβλώσεις σε μια
διαδικασία που οφείλει να είναι απρόσκοπτη και ελεύθερη μεταξύ δύο ιδιωτικών μερών, δηλαδή των διαφημιζομένων και των διαφημιστικών εταιρειών. Επιπλέον, σε περίπτωση καταχρηστικής εφαρμογής της διάταξης, ελλοχεύει ο κίνδυνος επιρροής στα αποτελέσματα του διαγωνισμού». ».