Στο διαδίκτυο, χωρίς να υπάρχουν περιορισμοί στις μεγάλες πλατφόρμες, διαφημίζονται οι υποψήφιοι βουλευτές με προσωπικές καταχωρίσεις. Ενώ η εκλογική διαδικασία απαγορεύει ρητά την καταβολή χρημάτων στους ραδιοφωνικούς και τηλεοπτικούς σταθμούς, όπως επίσης και την προσωπική διαφήμιση των υποψηφίων, η κυβέρνηση «ξέχασε» να επεκτείνει τη ρύθμιση στο διαδίκτυο, που συνιστά τη μεγαλύτερη πλατφόρμα ενημέρωσης του κοινού.
Με τον τρόπο αυτό δημιουργούνται άνισες συνθήκες προβολής των υποψηφίων, ενώ η κατάσταση αυτή λειτουργεί και κατά των παραδοσιακών ΜΜΕ, που διαθέτουν δωρεάν τον χρόνο τους, σε αντίθεση με τις πλατφόρμες, οι οποίες και εισπράττουν και δεν πληρώνουν φόρους στην Ελλάδα. Και αυτό παρά το γεγονός πως η ισχύς του ν. 4779/2021 έχει επεκταθεί και στο διαδίκτυο. Με βάση την ΚΥΑ όμως για τις εκλογές, ελέγχονται μόνο οι επίγειοι ραδιοφωνικοί σταθμοί και η δορυφορική συνδρομητική τηλεόραση.