Η αύξηση των κρουσμάτων από την COVID-19 θέτει εκ νέου το ζήτημα της αποτελεσματικότητας της καμπάνιας ύψους 20 εκατ. ευρώ, που κατευθύνθηκε κυρίως στις ιστοσελίδες με βάση τα… κλικ. Η κυβέρνηση αποδίδει στην εσωτερική χαλάρωση και όχι στον τουρισμό την αύξηση που σημειώνεται καθημερινά, θέτοντας έτσι το ζήτημα για την πραγματική απόδοση της διαφημιστικής εκστρατείας στο εσωτερικό. Την καμπάνια ανέλαβε εταιρεία που έκανε τον σχετικό προγραμματισμό, επιλέγοντας κυρίως τις ιστοσελίδες και φέρνοντας σε δεύτερη μοίρα την τηλεόραση, που είχε όλο το βάρος μαζί με το ραδιόφωνο. Την ίδια ώρα τρέχει μέσω διαδικτύου μια νεανική καμπάνια, η οποία έγινε δεκτή με έντονα αρνητικά σχόλια, αφού ένας εκ των πρωταγωνιστών συμμετείχε στα πάρτι της Μυκόνου.