Προβληματισμό προκαλεί το διαφημιστικό σποτ της Digea, περί επαναστυντονισμού του τηλεοπτικού δέκτη, κατά τη δεύτερη ψηφιακή μετάβαση. Σύμφωνα με το μήνυμα, ο ηθοποιός Πέτρος Φιλιππίδης, δηλώνει πως “μόνο η Digea μπορεί να προσφέρει σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, τόσο εύκολα, τόσο απλά χωρίς αλλαγή εξοπλισμού“, ενώ η είναι γνωστό πως στη μετάβαση συμμετέχει και η ΕΡΤ, όπως προβλέπει η νομοθεσία.
Η υπ’ αρ. 951/01/2020 Απόφαση της ΕΕΤΤ (ΦΕΚ 3725/7-9-2020 – τ. Β΄) με την τροποποιήθηκαν εν όψει της ψηφιακής μετάβασης τα δικαιώματα χρήσης ραδιοσυχνοτήτων της Digea, όπως αυτά ίσχυαν με την υπ’ αρ. 716-003/2014 Απόφαση της ΕΕΤΤ, περιγράφονται οι όροι και οι προϋποθέσεις εκπομπής της Ψηφιακός Πάροχος ΑΕ .
Είναι αρμοδιοότητα της ΕΕΤΤ, του ΕΣΡ και της Επιτροπής Ελέγχου Επικοινωνίας, να ελέγξουν το σποτ και να διαπιστώσουν να έχει παραπλανητικές αναφορές ή όχι, στο ζήτημα του εξοπλισμού του μοναδικού φορέα ψηφιακής μετάβασης και αν προσφέρει ενημέρωση για την κυβερνητική πρωτοβουλία της δεύτερης ψηφιακής μετάβασης.