• Εφημερίδα Παρόν – paron.gr
  • Τυπολογίες @ Facebook
  • Τυπολογίες @ Twitter
  • ΤΟ ΠΑΡΟΝ @ FACEBOOK

Τυπολογίες - όλα γύρω από τα media

  • Τηλεόραση
  • Εφημερίδες
  • Ραδιόφωνο
  • Internet
  • Μετρήσεις
  • ΑΙΧΜΕΣ
  • ΣΕΙΡΕΣ
  • Streaming

Χρηματοδότηση στα media από τη διαφήμιση με νέους όρους

30/04/2017

  • Καμπάνιες μόνο στα εγγεγραμμένα sites

 

 

Η χρηματοδότηση των ΜΜΕ μέσω της διαφήμισης μπαίνει στο τραπέζι με το σχετικό πολυνομοσχέδιο που φέρνει η κυβέρνηση. Οι παρεμβάσεις αφορούν την τηλεόραση και το internet, με στόχο αφενός να απομακρυνθούν οι διάφοροι «μεσάζοντες» και αφετέρου να λειτουργήσει η διαδικτυακή αγορά με κάποιους υποτυπώδεις κανόνες.

Για την τηλεόραση και η ΕΙΤΗΣΕΕ συμφωνεί πλέον στην καθιέρωση ηλεκτρονικής πλατφόρμας για απευθείας συναλλαγές ανάμεσα στους σταθμούς και στους φορείς της διαφημιστικής αγοράς. Όμως, η ΕΙΤΗΣΕΕ, η ΕΔΕΕ και ο ΣΔΕ θέλουν να τελεί υπό τον έλεγχο της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, ενώ η κυβέρνηση θα αναθέσει τη λειτουργία της σε ιδιωτική εταιρεία και στο ΕΣΡ.

Για το internet η παρέμβαση έχει ξεκινήσει με τη σύνταξη του Μητρώου ηλεκτρονικών ΜΜΕ και μέχρι τώρα έχει ολοκληρωθεί η πιστοποίηση 231 διαδικτυακών Μέσων. Η ενημέρωση της λίστας θα είναι διαρκής, καθώς η εγγραφή νέων μελών συνεχίζεται.

Στόχος του υπουργείου είναι «να ολοκληρωθεί η ρύθμιση ενός άναρχου τοπίου, με γκρίζες διαδικτυακές ζώνες, εκβιασμούς, ιστότοπους ανύπαρκτης επισκεψιμότητας, που απολάμβαναν δυσθεώρητα κονδύλια κρατικής διαφήμισης». Στην ίδια κατεύθυνση, το υπουργείο θεσπίζει το σήμα πιστοποίησης μέλους του Μητρώου, το οποίο θα φέρει σε εμφανές σημείο της αρχικής σελίδας του κάθε εγγεγραμμένο διαδικτυακό Μέσο, ώστε να γνωρίζουν οι –υπόχρεοι ενημέρωσης για την κατανομή της κρατικής διαφήμισης– φορείς ποια Μέσα δικαιούνται διαφημιστικά κονδύλια.

Πλέον, όσοι δεν είναι εγγεγραμμένοι στο Μητρώο δεν μπορούν να λαμβάνουν διαφήμιση από το Δημόσιο, τα υπουργεία και τις ΔΕΚΟ. Για να αποκτήσουν αυτήν τη δυνατότητα, θα πρέπει να άρουν το καθεστώς της ανωνυμίας και να δώσουν τα στοιχεία των μετόχων τους στη ΓΓΕΕ. Επιπλέον, τα μέλη θα έχουν δωρεάν παροχή της Υπηρεσίας Εντοπισμού Λογοκλοπής, σε συνεργασία με τον Οργανισμό Συλλογικής Διαχείρισης Έργων του Λόγου κ.ά.

Πόση, όμως, είναι η διαφήμιση στα ελληνικά sites; Αν και, δυστυχώς, δεν υπάρχουν στοιχεία για τους μεγάλους παίκτες που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά, όπως η Google, το YouTube και το facebook, τα στοιχεία δείχνουν πως υπάρχει στροφή προς το internet. Η έρευνα του IAB Hellas, με τη συνεργασία 22 Publishers / Networks, με 133 επιμέρους sites, δείχνει άνοδο της τάξεως του 12,7%. Τα sites συγκέντρωσαν συνολικά διαφημιστικά έσοδα ύψους 77,2 εκατ. ευρώ (+12,7%) έναντι 67 εκατ. ευρώ το 2015, έχοντας αισθητά μειωμένο κόστος εργασίας και σημαντικό περιθώριο κέρδους. Το μεγαλύτερο μέρος της ύλης τους προέρχεται από το ΑΠΕ, που δεν το πληρώνουν, και από τη λογοκλοπή άλλων sites ή εντύπων.

Το μεγαλύτερο μερίδιο διαφήμισης συγκέντρωσαν το 2016 οι χρηματοοικονομικές υπηρεσίες (19,7% έναντι 21,8% το 2015), με την display δαπάνη στον κλάδο να αγγίζει τα 15,2 εκατ. ευρώ. Το λιανεμπόριο διέθεσε 10,6 εκατ. ευρώ (13,7%), οι τηλεπικοινωνίες 9,5 εκατ. ευρώ (12,3%) και η κατηγορία «media – διασκέδαση και ελεύθερος χρόνος» 6,6 εκατ. ευρώ (8,2%).

 

Share this:

  • Email
  • Facebook
  • Twitter

Άλλα ενδιαφέροντα θέματα

Comments

Filed Under: HOME-RIGHT, Internet, Ραδιόφωνο, Τηλεόραση Tagged With: ΕΔΕΕ, ΕΙΤΗΣΕΕ, ΕΣΡ, ΣΔΕ

Αιχμές

ΑΙΧΜΕΣ: Να πληρώσουν οι πλούσιοι αριστεροί ευρωβουλευτές του απλήρωτους της “Αυγής” και του Κόκκινου

Υπάρχει η εξής ανισότητα και αδικία σε βάρος των απλήρωτων εργαζομένων της “Αυγής” και του Κόκκινου. Ευρωβουλευτές  που εξελέγησαν κάποτε  με το ΣΥΡΙΖΑ ή τον υπηρετούν ακόμη,  συγκεντρώνουν εισόδημα και αποκτούν το ένα ακίνητο μετά το άλλο ενώ δίπλα τους βρίσκονται οι απλήρωτοι εργαζόμενοι στα ΜΜΕ του κόμματος που δεν έχουν να πληρώσουν  το ρεύμα […]

RSS Διαβάστε τώρα στο paron.gr

  • Τα οικονομικά του REarmEU και η Ελλάδα – Του Ν. Γ. Χαριτάκη
  • Έδωσαν τη λύση οι Ντόρσεϊ και Γουόκαπ και ισοφάρισε ο Ολυμπιακός σε 1-1
  • Χτίζουν παλάτια
  • Τριμερής συνάντηση Ελλάδας – Κύπρου – Αιγύπτου στις 2 Ιουνίου
  • Επικοινωνία του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Σωκράτη Φάμελλου με τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος
  • «Η ΜΑΓΙΣΣΑ – ΦΛΕΓΟΜΕΝΗ ΚΑΡΔΙΑ»: Επεισόδιο 34 – Το σχέδιο της Πανδώρας και της Λεώνης τίθεται σ’ εφαρμογή… Ποιά κινδυνεύει;
  • Ολυμπιακός – Παναθηναϊκός AKTOR: LIVE STREAMING (ΕΡΤ3)
  • Λίνα Μενδώνη: Άνοιξαν οι, επί έτη, κλειστές διαδρομές στον αρχαιολογικό χώρο της Ακρόπολης και το νέο Πωλητήριο
  • ΜΑΞΙΜΟΣ ΧΑΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ: Αυτοϋπονομεύεται η διεθνής αναγνώριση της Ποντιακής Γενοκτονίας
  • Ο «χάρτης» των πληρωμών από e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ για την περίοδο 2 Ιουνίου έως 6 Ιουνίου

Σημερινα Εξωφυλλα


Το Παρον της κυριακης

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Διαβαστε και τα παρακατω

  • Ποιος ο "νέος Παπαδάκης" στον ΑΝΤ1;
  • Ενώσεις: Δύο 24ωρες απεργίες στα ΜΜΕ
  • Με νέες ταινίες και ντοκιμαντέρ υποδέχεται το ERTFLIX το καλοκαίρι
  • Καταβλήθηκαν οι αποζημιώσεις στο Attica TV
  • MEGA Play: «Στον δρόμο για το 5άρι»
  • Ισχυρή παρουσία στη μυθοπλασία από την ΕΡΤ
  • Νέος νόμος για την ΕΡΤ
  • Στο Δεύτερο ο Ραράκος
  • Υπόσχονται ξανά ...άδειες
  • Γ. Μελιγγώνης: «Στον Αθήνα 9.84 δεν έχουμε ενημέρωση και μουσική με playlist»

Οδηγίες προστασίας σε περίπτωση σεισμού

Tags

"Ελευθεροτυπία" Alpha ANT1 Cosmote TV Digea ERTFLIX Forthnet Mega NETFLIX Nielsen Nova novasports Open Real FM Star «Καθημερινή» «ΤΟ ΠΑΡΟΝ» ΑΙΧΜΕΣ ΑΝΤ1 ΑΠΕ Αλέξης Τσίπρας ΔΟΛ ΕΔΟΕΑΠ ΕΕΤΤ ΕΙΤΗΣΕΕ ΕΡΤ ΕΡΤ1 ΕΡΤ2 ΕΡΤ3 ΕΣΗΕΑ ΕΣΡ ΕΤΕΡ Μακεδονία TV ΝΔ ΝΕΡΙΤ Νίκος Παππάς ΟΠΑΠ ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΟΕΣΥ ΠΟΣΠΕΡΤ ΣΚΑΪ ΣΥΡΙΖΑ Τηλεθέαση Τράπεζα Πειραιώς τηλεοπτικές άδειες

Follow me on Twitter

My Tweets
....

ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ

Οι Τυπολογίες ξεκίνησαν στις 3 Οκτωβρίου 1993 στην εφημερίδα «Το Παρόν». Επί 32 χρόνια καταγράφουν την επικαιρότητα τα όσα συμβαίνουν στα ελληνικά ΜΜΕ με 3 διαφορετικούς τρόπους. Με την έντυπη έκδοση της Κυριακής στην εφημερίδα «ΤΟ ΠΑΡΟΝ», την ηλεκτρονική έκδοση στο www.typologies.gr και την παρουσία στο twitter (@typologies), και στη σελίδα μας στο Facebook

ΕΠΩΝΥΜΙΑ – ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ:

"ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΕΚΔΟΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ: "Ρ.Η.Ε.Μ.Ε ΑΕ"
ΕΔΡΑ: ΕΘΝ.ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΩΣ 253, ΠΑΛΛΗΝΗ,
Τ.Κ.: 15351
ΑΦΜ: 997883048
ΔΟΥ ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΤΗΛ.: 210 66.65.669
EMAIL: info-rheme@paron.gr

ΝΟΜΙΜΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ: ΚΟΥΡΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ: ΚΟΥΡΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ: ΚΟΥΡΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΚΟΥΡΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ / ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ DOMAIN: "Ρ.Η.Ε.Μ.Ε ΑΕ"

Συμμόρφωση με τη σύσταση (ΕΕ) 2018/334 Πολιτική Απορρήτου

Μ.Η.Τ. 232455Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ. 232455

Πως να επικοινωνησετε μαζι μας

Στην ηλεκτρονική μας έκδοση οι αναγνώστες μας μπορούν παράλληλα να επικοινωνούν μαζί μας με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, προκειμένου να εκφράζουν τις απόψεις και τις παρατηρήσεις τους, που μας είναι απαραίτητες, και επίσης να συμμετέχουν σε δημοσκοπήσεις, απαντώντας σε κρίσιμα ερωτήματα που αφορούν τη χώρα μας και τον Ελληνισμό γενικότερα.

ΤΗΛ.: 210 66.65.669

email typologies@paron.gr
fax +30-210-66.65.812

ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

"Ελευθεροτυπία" Alpha ANT1 Cosmote TV Digea ERTFLIX Forthnet Mega NETFLIX Nielsen Nova novasports Open Real FM Star «Καθημερινή» «ΤΟ ΠΑΡΟΝ» ΑΙΧΜΕΣ ΑΝΤ1 ΑΠΕ Αλέξης Τσίπρας ΔΟΛ ΕΔΟΕΑΠ ΕΕΤΤ ΕΙΤΗΣΕΕ ΕΡΤ ΕΡΤ1 ΕΡΤ2 ΕΡΤ3 ΕΣΗΕΑ ΕΣΡ ΕΤΕΡ Μακεδονία TV ΝΔ ΝΕΡΙΤ Νίκος Παππάς ΟΠΑΠ ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΟΕΣΥ ΠΟΣΠΕΡΤ ΣΚΑΪ ΣΥΡΙΖΑ Τηλεθέαση Τράπεζα Πειραιώς τηλεοπτικές άδειες
© Εφημερίδα Παρόν 2017