ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Το νέο του δημοσιογραφικό εγχείρημα, με τίτλο Data Project, παρουσιάζει ο Όμιλος DPG Digital Media. Ενδελεχής δημοσιογραφική έρευνα, ρεπορτάζ εις βάθος, συνεντεύξεις, ντοκουμέντα, βλέπουν για πρώτη φορά το φως της δημοσιότητας από την έγκριτη δημοσιογραφική ομάδα που συνθέτει το Data Project.
Σήμερα η δημοσιογραφία δεδομένων, Data Journalism, είναι ένα ισχυρό εργαλείο στην ψηφιακή εποχή, ειδικά όσον αφορά στη μετάδοση της πληροφορίας: Infographics, videos, δημοσιογραφικό περιεχόμενο που χτίζεται κομμάτι – κομμάτι, δίνουν στο τελικό αποτέλεσμα τη ζητούμενη διάδραση με τον αναγνώστη. Ο σχεδιασμός, η επιστήμη των υπολογιστών και οι στατιστικές αλληλεπιδρούν με το δημοσιογραφικό μέρος του περιεχομένου, προκειμένου η πληροφορία να διοχετεύεται με τον ιδανικότερο τρόπο.
Το Data Project φέρει την υπογραφή καταξιωμένων, έμπειρων δημοσιογράφων του Ομίλου DPG Digital Media. Eνημερώνει αλλά και ψυχαγωγεί τον αναγνώστη, με θέματα από όλο το φάσμα της κοινωνίας.
Πολιτική, Οικονομία, Κοινωνία, Υγεία, Επιστήμη, Πολιτισμός, Περιβάλλον και Αθλητισμός έχουν θέση στα αφιερωματικά ρεπορτάζ του, που άπτονται και της επικαιρότητας, χωρίς να παρασύρονται από τον καταιγιστικό ρυθμό της καθημερινής ειδησεογραφίας.
Επικεφαλής του Project είναι η Σοφία Μαυραντζά (Branded & Premium Content Manager), με την καθοδήγηση του Media Director Γιώργου Μητροφάνη. Επιπλέον, την ομάδα του Data Project συνθέτουν o Διευθυντής Οικονομικού και Επιχειρηματικού Περιεχομένου Δημήτρης Πεφάνης, η επικεφαλής του Πολιτικού Ρεπορτάζ Αμαλία Κάντζου, ο συντάκτης Οικονομικού Ρεπορτάζ Θανάσης Κουκάκης, ο συντάκτης Τεχνολογίας Δημήτρης Μαλλάς, η συντάκτρια Υγείας Νατάσσα Σπαγαδώρου και στο ελεύθερο ρεπορτάζ οι έμπειροι Κώστας Πλιάκος, Χρύσα Γρίβα και Κώστας Μαυραγάνης. Τη σχεδίαση των Infographics αναλαμβάνει η Ζωή Κατσιγιάννη και Senior Product Manager είναι η Δέσποινα Γαβριήλ. Το Web Development και το Design του project αναλαμβάνει το dedicated Creative Hub του Ομίλου, ενώ σημαντική είναι η συμβολή του Multimedia BU στην παραγωγή videos, podcasts κλπ.
Οι πρώτες ενέργειες του Data Project βρίσκονται ήδη «στον αέρα» στα ψηφιακά μέσα του Ομίλου DPG Digital Media, σημειώνονται χαρακτηριστικά το ρεπορτάζ για τους εμβολιασμούς, την οικονομική ανάπτυξη, τον νέο πτωχευτικό κώδικα, το αφιέρωμα στην ιστορική ταινία Ευδοκία, την Άλωση της Κωνσταντινούπολης, την επανεκκίνηση του Τουρισμού αλλά και το μεγάλο αφιέρωμα του Ομίλου στην επέτειο των 200 ετών από την Ελληνική Επανάσταση, που αποτέλεσε και το εφαλτήριο του εγχειρήματος.